אחרי הכשרת הגיורים

עסקנים מנסים לארגן הפגנה נגד הגר"ע יוסף

מרן הגר"ע יוסף שליט"א הכשיר את הגיורים של צה"ל ועסקנים מתכננים לארגן עצרת מחאה נגד הפסיקה ההלכתית ● בינתיים, הם נתקלים בגיוס חצרות בציבור החרדי ● תלמידיו של מרן הגר"ע: "הדור זכה לפוסק בדמות מרן הגר"ע, אנחנו זכינו שמדובר ברב מהעדה הספרדית" ● פשקווילים הופצו בבירה (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
ירושלים, היום (חדשות 24)

עסקנים הקשורים ל"העדה החרדית" (שבימים אלה מפולגת בתוך עצמה בעקבות שערוריות כשרות חמורות), מנסים בימים האחרונים לארגן הפגנה נגד מרן הגר"ע שליט"א - בעקבות פסיקתו ההלכתית שהכשירה את הגיורים הצבאיים.

במהלך היממה האחרונה ניסו אותם עסקנים להסתובב בבתיהם של גדולי הדור, אולם בינתיים נתקלו בכתף קרה.

אבל הם לא אמרו נואש. אמש (שלישי) הם הפיצו פשקווילים בגנות הפסיקה ההלכתית של מרן - שהתקבלה לאחר שקיבל לידיו חוות דעת מנומקת על-ידי הראשון-לציון רבי משה-שלמה עמאר שליט"א.

"אוי לנו מחילול התורה וקריעתה לגזרים", נכתב בפשקווילים שהופצו ברחבי ירושלים. "שאולי שריפה באש היש תורה חדשה. בכך נגזרו גויליך למחצה לשליש ולרביע".

עוד נכתב: "היו נכונים למעמד קינה ואבל על קריעת התורה".

על המודעות חתומה "העדה החרדית", אך בימים של פילוג בתוך "העדה", לא בהכרח שהדבר קיבל את אישורו של הגאב"ד הגרי"ט וויס שליט"א ועל-פי המידע שהגיע לידי "כיכר השבת" מדובר בהחלטה של קומץ עסקנים.

תלמידיו של מרן הגר"ע יוסף לא מתרגשים. "הדור זכה לפוסק בדמות של פאר הדור והדרו - מרן שליט"א, אנחנו זכינו שמדובר ברב מעדות המזרח", הם אומרים ומסרבים להתייחס למפגן המתוכנן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר