ניצחון ליעקב גוטרמן: מוסד לנושרות יוקם בעיר

יעקב גוטרמן ניצח את תושבי מודיעין עלית: בית-הדין של רבי ניסים קרליץ הכריע הערב כי ניתן לשכן מוסד לבנות נושרות בתוככי העיר. קצפם של מפיצי הפשקווילים יצא כנגד הכוונה להקים בסמיכות למוסדות תורה בית לבנות נושרות. המבנה המדובר שימש עד התקופה האחרונה בית-ספר של חסידות קרלין, ומשעבר למבנה חדש בשכונת "נאות הפסגה", החליט גוטרמן לשכן במקום את פרויקט "בת נדיב"

ישראל כהן | כיכר השבת |
גוטרמן (ויקטור מזוז)

ניצחון גדול לראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן. בית הדין של הגאון הרב ניסים קרליץ הכריע כי ניתן לשכן את המוסד "בת נדיב" לשיקום נערות בתוככי העיר, חרף התנגדות תושבי השכונה.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", תושבי השכונה התנגדו להקמת המוסד בתוככי העיר, בשל הסכנה שבפגיעה בקדושת השכונה.

לפני כשבועיים הופצו ברחבי העיר מודיעין עילית פשקווילים נגד תוכניתו של ראש העיר, להפוך את הגבעה הדרומית למה שכונה במודעות "אי של פריצות".

קצפם של מפיצי הפשקווילים יצא כנגד הכוונה להקים בסמיכות למוסדות תורה בית לבנות נושרות. המבנה המדובר שימש עד התקופה האחרונה בית-ספר של חסידות קרלין, ומשעבר למבנה חדש בשכונת "נאות הפסגה", החליט גוטרמן לשכן במקום את פרויקט "בת נדיב" המסייע לבנות נושרות.

מאז ההחלטה, הוצפה לשכתו של גוטרמן במאות פקסים וטלפונים מתושבי השכונה שמחו על מיקום הפרויקט. חששם היה כי הבנות תסתובבנה בלב השכונה החרדית, מה שיגרום להידרדרות רוחנית.

למרות הכל, ראש העיר התעקש לשכן את הבנות במבנה שהתפנה והערב הוא מקבל גיבוי מהגר"נ קרליץ שאישר להשאיר את המוסד בתוככי השכונה החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר