מלחמת הקברים

תקרית אלימה בבני-ברק: יקטר הותקף על-ידי קבוצת סיקריקים

מלחמת הארגונים למניעת חילולי קברים מגיעה לשיא: אהרל'ה יקטר, איש "האגודה למניעת חילולי קברים" הותקף ברחובות בני-ברק על-ידי קבוצת סיקריקים. רכבו הוקף בפעילים זועמים שקראו לעברו קריאות נאצה וניסו לפגוע בו. התקרית נמשכה דקות ארוכות. צפו (חרדים, אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יקטר ואחד הסיקריקים, אתמול (כיכר השבת)

בחודשים האחרונים מתנהלת מלחמת עולם בין שתי האגודות לשמירה על קברי ישראל. היא כוללת השמצות הדדיות, פשקווילים ותקריות אלימות.

עד לפני תקופה קצרה, ארגון "אתרא קדישא" היה היחיד שנאבק בחילולי קברים. ההגמוניה הזאת תמה, כשהוקם ארגון מתחרה בשם "האגודה למניעת חילולי קברים" שמטרתו אף היא לדאוג לכך שלא יחללו קברי יהודים בארץ ישראל.

אחד העסקנים המרכזים הנמנה על עמודי התווך של הארגון החדש, שזכה לאחרונה להערכתם ולברכתם של גדולי ישראל, הוא ארהל'ה יקטר.

לדבריו, ארגון אתרא קדישא נשלט על-ידי סיקריקים קיצוניים, שמפגינים לעיתים קרובות גם במקומות בהם אין קברים. המטרה: לגייס תורמים וליצור רעש תקשורתי.

יקטר טוען כי הסיקריקים פתחו במסע הטרדות והשמצות המגיע לעיתים עד כדי אלימות. לאחרונה הם פגעו ברכבו של אחד מראשי האגודה למניעת חילולי קברים המתגורר בבית שמש וציירו על רכבו סיסמאות בגנותו.

אתמול, עלו הסיקריקים מדרגה ב"מלחמת הקודש" והגיעו במיוחד לבני ברק בכדי לתקוף את פעילי האגודה החדשה.

העסקן ארהלה יקטר שנסע בשעות הצהריים ברחובות בני-ברק, הופתע למצוא את עצמו מוקף בפעילים שקראו לעברו קריאות גנאי ונאצות. אחד המפגינים אף הגדיל לעשות וחסם את רכבו של יקטר ובהמשך ניסה לפגוע בו.

יקטר השיב מלחמה.

התקרית האלימה נמשכה במשך דקות ארוכות והסתיימה רק לאחר שעוברים ושבים שאינם מורגלים במחזות כמין אלו, הפרידו בין הניצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר