יש גם דברים טובים באלעד: מרפאת שיניים לטיפולים בחינם

קופת 'מתן בסתר אלעד' בראשותו של רב העיר הגרש"ז גרוסמן שליט"א, חנכה השבוע מרפאת שיניים ייחודית, בהשקעה של מאות אלפי שקלים. המרפאה תעניק טיפולי שיניים לתושבי העיר. עלות הטיפולים: חינם, ללא כל תשלום (חרדים)

צילום: בועז בן ארי | כיכר השבת |
המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן במרפאה. (בועז בן ארי)

יוזמה חדשנית בעיר אלעד: "קופת העיר מתן בסתר אלעד" בראשותו של המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן שליט"א, חנכה השבוע בטקס רב רושם, מרפאת שיניים ייחודית ומתקדמת, שתעניק טיפולי שיניים חינם לתושבי העיר.

במרפאה החדשה הותקן ציוד חדיש ומתקדם שנרכש בעלות של כרבע מיליון שקלים, סכום שנתרם על ידי מר שמעון בן משה, יהודי צרפתי חם, שהיעדר סבסוד ממשלתי לטיפולי שיניים, והצורך בפתרון למשפחות רבות שאין באפשרותן לממן טיפולים אלו, נגע לליבו.

עלות האחזקה החודשית של המרפאה הינו כ-20.000 ₪, כסף זה מגוייס מתרומות שונות ע"י הקופה, כאשר הרופאים המעניקים שירות במקום, הינם רופאים מומחים וידועים, המתנדבים בתורנות במקום, מבלי לדרוש שכר על עבודתם.

המרפאה החדשה הינה חלק מפעילותו של הגמ"ח הרפואי שהוקם ע"י קופת העיר מתן בסתר אלעד, על מנת לרכז את כל הבעיות הרפואיות בעיר תחת קורת גג אחת כגון ייעוץ רפואי שניתן ע"י הקופה, וכן הלוואות לצורכי רפואה, הסעות לבתי חולים, גמ"ח תרופות ומכשירי רפואה, טיפולי שיניים, ועוד.

במעמד חנוכת הקופה, נכחו רבני העיר מכל החוגים והקהילות, אישי ציבור ועסקנים, שהביעו את התפעלותם מהמיזם החדשני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר