מתוצאות מזג האוויר הסוער

מבנה התלמוד-תורה הוצף מים, הורים: "נשבית את הלימודים"

תלמידים שהגיעו ביום שישי למבנה התלמוד תורה של חסידות חב"ד בלוד, נתקלו בשלולית ענק שמנעה מהם את הכניסה לבית הספר. הורים בתלמוד תורה יודעים, כי לא זו הסיבה שבריכת שחיה מקיפה את ילדיהם. "העירייה מזניחה אותנו באופן שיטתי", הם אומרים ומאיימים להשבית את הלימודים (בחדשות, חרדים)

אלי ג'אן | כיכר השבת |
תלמוד תורה על המים (כיכר השבת)

ילדי התלמוד תורה של חסידות חב"ד בלוד, נאלצו אמש (שישי) להיכנס לבית הספר כשהם ספוגים במים. הסיבה: מי גשמים שהצטברו בפתח בית הספר חסמו את דרכי הגישה אליו. "אנחנו מתכננים להשבית את הלימודים בקרוב", אמרו בוועד ההורים היום.

מזג האוויר הסוער לא פסח גם על העיר לוד, אך ההורים בתלמוד תורה יודעים, כי לא זו הסיבה שבריכת שחיה מקיפה את ילדיהם. "העירייה מזניחה אותנו באופן שיטתי", הם אומרים. "גם המעט שיש בבית הספר, מגיע מתרומות שאנחנו משיגים".

הילדים שהגיעו ביום שישי למבנה, נתקלו בשלולית ענק שמנעה מהם את הכניסה לבית הספר והם נאלצו ללכת בדרך צדדית, מלאת בוץ. "הילד שלי הגיע הביתה רטוב במכנסיים ובנעליים", אומר איתן אחיטוב, מוועד ההורים. "עכשיו קר ומאוד וזה מסכן את הילדים שלנו".

גובה המים שעומד על כ-10 ס"מ מהווה גם אטרקציה לילדים שמנצלים כל הזמנות להשתובב עם השלולית. "המנהל בעצמו יוצא בהפסקות ומונע מהם להיכנס, אבל לא תמיד זה עוזר. הם ילדים".

בוועד ההורים אומרים כי זו רק אחת מהבעיות שפוקדות את התלמוד-תורה והם מתכננים מצידם להשבית את הלימודים. "אנחנו מוגדרים בעירייה כממ"ד ולכן הם חייבים לטפל בנו".

מעירית לוד נמסר בתגובה: בעיר לוד ישנם מספר מקומות שמצריכים בדיקה עקב מזג האוויר הסוער. נערוך סיור בבית הספר ביום ראשון ונטפל בליקויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר