מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר, ייפגש עם חרדים בירושלים

ראש המוסד לשעבר יערוך מפגש עם עשרות חרדים בירושלים בסוף השבוע במסגרת 'ליל שישי אקטואלי'.דגן, שעומד אף בראש פורום העוסק בקידום שינוי בשיטת הממשל, נחשב גם לאחד מהקולות הבולטים ביותר בשיח הציבורי הקוראים לשוויון שווה בנטל, או במילים אחרות, גיוס כפוי של אברכים ובני ישיבה וביטול גורף של פטורי תורתו אומנותו

מאיר דגן. ייפגש עם חרדים (צילום: פלאש 90)

ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, ייפגש בסוף השבוע הקרוב עם עשרות חרדים בירושלים במסגרת 'ליל שישי אקטואלי', כך מתפרסם היום בדף הפייסבוק של האירוע (@LelShishi).

יהיה זה המפגש הפומבי הראשון שהוא מקיים עם חרדים מאז פנה לזירה הציבורית, עם פרישתו מהמוסד.

דגן, שעומד אף בראש פורום העוסק בקידום שינוי בשיטת הממשל, נחשב גם לאחד מהקולות הבולטים ביותר בשיח הציבורי הקוראים לשוויון שווה בנטל, או במילים אחרות, גיוס כפוי של אברכים ובני ישיבה וביטול גורף של פטורי תורתו אומנותו.

בכנס שנערך באוניברסיטת תל אביב לפני כשלושה חודשים אמר דגן כי "50% מחיילי צה"ל לא היו מתגייסים אם לא היה חוק. הם מתגייסים ממורא החוק. אומרים לנו 'אבל הקבוצות האלה – אי אפשר לכפות עליהם'. סלחו לי, אם אפשר לכפות על כולם, אפשר לכפות על קבוצות אחרות".

דגן יצטרף בכך לראש המוסד לשעבר אפרים הלוי שהופיע אף הוא ב'ליל שישי אקטואלי'. הלוי חשף אז כי בשורות המוסד משרתים חרדים ואף שיתף את המשתתפים בדילמות ההלכתיות שעומדות בפניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר