שחזור בלעדי

הפוגרום בישיבות: "איימו שאם נתלונן הם ישרפו את הישיבה"

לאחר הפוגרום הנורא שהתקיים אמש לפנות בוקר בשני ישיבות בשכונת שמואל הנביא שבירושלים, בחור שחווה תקיפה אמש על ידי נערי השוליים משחזר בראיון ל'כיכר השבת' את שאירע: "הם התחילו לנפץ את החלונות, הם גם איימו שאם נתלונן למשטרה הם ישרפו את הבניין של הישיבה, והם מסוגלים לכך" • צפו בשחזור (חרדים)

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
הבחור שהותקף (צילום: ישי כהן)

הבוקר דווח ב'כיכר השבת' על פוגרום אכזרי שהתקיים בליל שבת האחרון בשתי ישיבות בשכונת 'שמואל הנביא' שבירושלים.

אמש, בשעה 03:00 לפנות בוקר, הגיעה קבוצה של נערי שוליים אל בנין ישיבת 'שערי תורה' שבפינת הרחובות שמואל הנביא ויחזקאל, כשהם מגיעים עם כלב אימתני, הנערים זרעו הרס בבנין הישיבה, והסתובבו בין חדרי הפנימייה כשהם מכים את הבחורים הישנים.

לאחר שכילו את זעמם בבחורים התמימים, פנתה קבוצת נוער השוליים שהיו חבושים בכיפות קטנות, אל ישיבת 'דושינסקיא' שברחוב שמואל הנביא, כשהנערים פונים תחילה אל אחד מהיכלי הישיבה המיועד לתלמידי שיעור א' בישיבה הגדולה ומבצעים במקום וונדליזם מרושע.

בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' שיחזר אחד הבחורים שהותקפו את מה שאירע בליל שבת.

את הראיון הוא ביקש לעשות ללא שיזהו אותו מחשש שיותקף שוב על ידי אותם ביריונים.

"אתה רוצה שנשבור לך את הראש?"

"בליל שבת בשעה 4:30 הגיעו שני בחורים ששאלו אותי 'מי צעק שקט בלילה' אחד מהם הלך עם כלב", משחזר הבחור שהותקף.

"היתה שיחה קצרה עם אחד הבחורים, ואז הם התחילו להשתולל ואז שאלתי אותם 'מה קרה' והם אמרו לי שמישהו צעק להם 'שקט' והם איימו עלי 'אתה רוצה שנשבור לך את הראש?"

"לאחד הבחורים היה ברזל ביד, ואמרתי להם תרגעו, והם ישר הלכו והתחילו לנפץ את החלונות, הם השמידו פה את כל הפנימייה, הם העירו פה את כולם.

"הם טענו שמישהו צעק להם 'שקט', ובלי שום סיבה הם פרצו פנימה, התחילו להרביץ, ושלחו את הכלב לעבר הבחורים".

"זאת לא פעם הראשונה שעושים לנו את זה, אבל הפעם הם באו בשעה כזאת בלילה כמו גנבים ומנפצים זכוכיות, הבחורים חששו ופוחדים שיבאו עוד פעם בלילה, אם הם באו עם ברזלים הם יבאו עוד עם סכינים.

"הם גם איימו שאם נתלונן למשטרה הם ישרפו את הבניין של הישיבה, והם מסוגלים לכך, איך שהם העיזו לעשות את זה בתוך בית כנסת אתה לא יכול לדעת לאן זה יכול להגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר