הכשרה מקצועית וניסיון תעסוקתי איכותי

ימים אחרונים לסיכוי שלך להשתלב בצמרת עולם ההייטק

הרישום לתכנית "מעלות 3" של ארגון 'חברים' השירות האזרחי בשיתוף זרוע העבודה לקראת סיום ורבים כבר הבטיחו את חלקם במסלול המבטיח • התכנית מיועדת לצעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין • אז למה אתה מחכה? הירשם כעת! (לימודים)

כיכר השבת | מקודם |
במסלול היוקרתי והמבטיח הם צפויים לעשות את כל הדרך עד לצמרת עולם ההייטק בישראל. (צילום: פלאש 90)

ימים אחרונים להצטרפות למסלול השירות וההכשרה החדש "מעלות 3" שיצא לדרך על ידי ארגון "חברים – השירות האזרחי" בשיתוף זרוע העבודה במשרד הכלכלה. בארגון מספרים על ביקוש האדיר שנובע בשל היתרונות הבולטים של התכנית שמכשירה את הצעיר החרדי לעבודה בשוק ההייטק תוך רכישת ניסיון מעשי יקר ערך ומלגת קיום.

במהלך השבועות האחרונים נרשמו מאות צעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין וחלקם אף עבר את שלבי האבחון והקבלה לתוכנית.

לפרטים נוספים - כנסו >>

התכנית מהווה פתרון נהדר לכל אותם אלה שבהוראת רבותיהם נאלצים לצאת לשוק העבודה בכדי לפרנס את ביתם, אך בעקבות חוסר ידע, הכשרה וניסיון הם לא מצליחים להתקדם בתחום. במסלול היוקרתי והמבטיח הם צפויים לעשות את כל הדרך עד לצמרת עולם ההייטק בישראל.

התכנית מתמקדת בלימודי הייטק: לימודי פיתוח תוכנה ובדיקות תוכנה, וכוללת מלגת קיום גבוהה והטבות רבות במהלך התכנית, כשהמעלה הגדולה מכולם היא צבירת הניסיון המקצועי תוך כדי שירות אזרחי משמעותי, מה שמאפשר אופק תעסוקתי בשכר גבוה. במהלך התכנית עוברים התלמידים הליך מיון וסינון שבודק את ההתאמה לתחום הטכנולוגי ואת האפיונים המרכזיים שלהם והם מקבלים מעטפת ליווי צמודה עד להשמה.

אז למה אתה מחכה? הירשם כעת! >>

יודגש כי התכנית מיועדת לצעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר