בשורה לעולם התורה

נפתחה 'לשכת הגהה' בפיקוח בד"ץ "שארית ישראל"

בפיקוח מוקפד של בד"ץ שארית ישראל תופעל 'לשכת הגהה' שמטרתה להעניק שירות הגהה לבדיקת ושיפוץ תפילין ומזוזות • גדולי ישראל בירכו על הקמת הלשכה הייחודית • צפו (חרדים)

שירות הגהה לבדיקת ושיפוץ תפילין ומזוזות על פי כל דקדוקי הכשרות (צילום: באדיבות המצלם)

תחת מחלקת ה'תשמישי הקדושה' תופעל מעתה גם 'לשכת הגהה' שתעניק שירות הגהה לבדיקת ושיפוץ תפילין ומזוזות * ובנוסף ל"טוטפות" הדר שבהדר למדקדקים בהלכה בתי תפילין מהודרים בתכלית ההידור. בפיקוח מוקפד ע"י בד"ץ "שארית ישראל"*

אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א (באדיבות המצלם)

הרבנים הגאונים חברי בד"ץ "שארית ישראל" שליט"א, הורו על פתיחת 'לשכת הגהה' במחלקת 'תשמישי הקדושה' שתעניק שירות הגהה לבדיקת ושיפוץ תפילין ומזוזות על פי כל דקדוקי הכשרות, זאת על פי הנחיית מרנן ורבנן עיני העדה רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ורבנו מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א.

אצל מרן הרב גרשון אדלשטיין שליט"א

בחודשים האחרונים עם הקמת מחלקת התשמישי קדושה עלה הגאון הרב אברהם הכהן רובין שליט"א חבר הבד"ץ אל מעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א על מנת לדון בשורת שאלות והגדרות כשרות תשמישי הקדושה והמסתעף, מרן שליט"א הנחה על קווי הכשרות עליהם צריך לשים דגש בפיקוח הדוק. כן עלה חבר הבד"ץ הגאון הרב שבח רוזנבלט שליט"א אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א במהלך שיח נרחב בדרכי ההשגחה קיבל הגר"ש שליט"א את החשיבות בהקמת מחלקת הפיקוח על תשמישי קדושה.

חברי בד"ץ "שארית ישראל" הרבנים הגאונים שליט"א המוצאים תדיר דלת פתוחה בבתיהם של מרנן ורבנן רועי ישראל שליט"א, אליהם הם מעלים את שאלותיהם שהזמן גרמן ומרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א משיבים להם באמון בלתי מסויג בדרכי ההשגחה שעל ידי הבד"ץ ובדרך המסורה המנווטת את דרכה במשעולי עולם הכשרות.

הרבנים הגאונים חברי הבד"ץ שליט"א שמינו את הרה"ג רבי אפרים לייכטר שליט"א לעמוד בראש המחלקה לפיקוח על תשמישי הקדושה, החל מיד לעסוק במלאכה המורכבת של העמדת 'לשכת הגהה' שתעניק מעתה שירות של הגהה לבדיקת ושיפוץ תפילין ומזוזות.

כעת עם סיום תהליך הפיקוח הקפדני במשך למעלה משנה על ייצור הציצות והתפילין הורחבה הפעילות תחת קורת גג אחת ונוספה 'לשכת ההגהה' תחת פיקוח מחלקת תשמישי הקדושה שע"י בד"ץ שארית ישראל. הלשכה ממוקמת במשרדי בד"ץ שארית ישראל ברחוב שלמה המלך 19 בני ברק והיא עשתה לה כנפיים בקרב מדקדקי הלכה המבקשים לבדק בית בכשרות הסת"ם ושאר תשמישי הקדושה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר