למעלה מדרך הטבע

ישועות ומופתים מהכפר הערבי בחצות ליל

מדי שבוע בליל שישי בחצות זה קורה: מניין אברכים מגיעים לציונו של רבי חנינא בן דוסא ומעתירים בתפילה עבור הזקוקים לישועה • איך עובדת הסגולה מדוע דווקא בחצות? (חרדים)

(צילום: כיכר השבת)

מי מאיתנו לא מחפש ישועות?

מי מאיתנו לא זקוק למופתים? לב יודע מרת נפשו וכל אחד עם הפעקאלע שלו...

אז בשנים האחרונות מגיעים לאוזנינו יותר ויותר סיפורים על סגולה שנודעה רק לאחרונה הקשורה לציונו של אחד מגדולי התנאים.

בכתבה שלפנינו נגלה את כל הפרטים על הסגולה הבדוקה של 'ליל שישי', איך היא התגלתה ומה הדרך לפעול את הישועה, כל אחד בעבור מה שהוא צריך.

הכל החל כאשר יהודי מאמריקה התקשר לראש ישיבה ידוע וביקש את עצתו לגבי משפט סבוך שהיה לו עם השלטונות.

ראש הישיבה פנה אל גאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין וביקש את עצזרתו. הרב אדלשטיין הורה לנסוע לציונו של רבי חנינא בליל שישי, לקורא פרקי תהילים ולהדליק נר.

היהודי מאמריקה מספר שלמעלה מדרך הטבע הוא ניצל במשפט!

כשסיפרו זאת לרב אדלשטיין הוא הגיב: "ובטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע והוא בדוק ומנוסה" והורה לפרסם את הסגולה ברבים.

פרסום הסגולה המופלאה עורר גל פניות לארגון 'חנינא בני' שמקיים בכל ליל שישי בחצות הלילה סדר לימוד ותפילה מיוחדים, וכל זאת בליווי אבטחה צמודה כיוון שהמתחם נמצא בטבורו של כפר ערבי.

ארגון "חנינא בני'' שנטל על עצמו להוציא לפועל את הסגולה המיוחדת. מחלק את החלות והיין שנתרמו כחלק מהסגולה, לכבוד שב''ק לעמלי תורה ולמשפחות הנזקקות.

בעקבות פרסום הסגולה, פנו רבים למשרדי הארגון וביקשו להשתתף באמצעות מנין האברכים ת''ח מופלגים בסדר הלימוד והתפילה המיוחדים.

במכתב מיוחד שכתב הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א בכתב ידו, הוא כותב אודות הסגולה שהיא בדוקה ומנוסה והדרך כיצד לנהוג בכדי לזכות לראות ישועות אף למעלה מדרך הטבע. במכתבו כותב הגרמ"ש שליט"א: "בהיות ונודע במסורת ברורה מהקדמונים, מקום ציונו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיעועכי"א אמן, בכפר עראבה שבגליל, ובוודאי שהוא מקום מסוגל לתפילה ולפעול ישועות בכל העניינים. וכבר נושעו רבים בזכותו של התנא הקדוש וכדאיתא בחז"ל (תענית כ"ד) אר"י א"ר כל העולם ניזון בשביל חנינא בני וכו'. אולם כדי לחזק כח התפילות שיפעלו יותר, לעורר הרחמים ולפעול ישועות, ראוי גם להפריש איזה סך לצדקה, ובפרט לצורכי שבת כמו חלות ויין עבור הנזקקים, וראוי שיהיה לכל הפחות כמניין 'חנינא', שהוא סך קי"ט שקלים, ובוודאי שכל המוסיף מוסיפים לו".

בארגון משקיעים מאמצים רבים לדאוג לכל הפונים הרבים הזקוקים לישועה בכדי שיוכלו להשתתף בתפילה בשידור חי טלפוני בתפילה בחצות הלילה. כפי הכוונת הגרמ''ש אדלשטיין בהוראות איך לקיים את הסגולה .

למרות שהגישה למקום מורכבת, ארגון "חנינא בני" מקיים מידי ליל שישי בחצות הלילה את הסגולה בהוראתו ובהכוונתו המדוקדקת של מרן הגה''צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט''א.

בארגון 'חנינא בני' מספרים כי סיפורי מופתים רבים מתגלגלים אודות הישועות למעלה מדרך הטבע, עבור מי שהתפללו עבורו בתפילה המיוחדת על הקבר. באחד המקרים, אברך שבנו לומד באחת הישיבות המובחרות הגיע כבר לגיל מבוגר מאוד ובעקבות המצב היה חשש שמא הדבר ישפיע על מצבו הרוחני, האברך פנה למוקד וביקש להשתתף בסגולה הבדוקה כמניין חנינא כפול 36 פעמים , באותו שבוע בליל שישי בחצות לאחר לימוד בעיון הוזכר שם הבן בתפילה המיוחדת וכעבור מס' ימים הוא מתקשר לספר שבזמן שהתקיימה התפילה במערת קברו של רבי חנינא בן דוסא, התקבלה הצעת שידוך מדהימה של בחורה כלילת המעלות, שלא חלמו עליה. ב"ה תוך שבוע וחצי הבן שלהם התארס ואין שמחים ומאושרים מהם.

סיפורי מופתים רבים אודות מעוכבי שידוך, פרנסה בריווח, חינוך הילדים, מציאת עבודה, רפואה שלא כדרך הטבע, לזכות לפרי בטן ועוד סיפורים רבים הגיעו למשרדי הארגון ע"י אלו שעבורם התקיימה התפילה המיוחדת וזכו לראות בחוש ישועות למעלה מדרך הטבע.

(דודי פלוג)
(ארי ט.)
(ארי ט.)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר