שמחה של מצווה:

יריד יין ליקבים שומרי שמיטה בבני ברק

משנכנס אדר מרבין בשמחה: יריד יין ראשון מסוגו ליקבים שומרי שמיטה • היריד יהווה חיזוק ליקבים השומרים על שנת השמיטה כלקה כבחמורה • את מי תמצאו שם? (חרדים)

להקת "יונג כלייזמר" תנעים את האירוע (צילום: להקת "יונג כלייזמר".)

יריד המכירות הגדול של יקבי הבוטיק מכל רחבי הארץ, עומד תחת השם "שוקא דחמרא" ומתקיים ביוזמת החברה הכלכלית לבני ברק בשיתוף קרן השביעית, במטרה מובהקת לחזק את הייננים והכורמים שומרי שמיטה יחד עם העצמתו של מתחם ה-BBC - מתחם העסקים הצומח של בני ברק.

ביריד שיתקיים כאמור במועד החדש, בימים שני ושלישי ד' ה' אדר ב', יציגו עילית יקבי הבוטיק ובעלי הכרמים את סדרות היין הייחודיות שלהם בטעימות ובמבצעי רכישה מיוחדים.

היריד כולו יאופיין באווירה ייחודית כשנגני כליזמרים ינעימו את היריד לכל אורכו בין ביתני היין ומרכז המכירות ביריד.

קיומו של היריד כאמור, מהווה הכרזה ברורה של בני ברק - בירת השביעית ועירו של מרן ה"חזון איש" מחולל ומנחיל מצוות השביעית לדור אחרון, באמירה ושותפות של חיזוק ותמיכה בגיבורים, כורמים ובעלי יקבים השומרים על מצות השמיטה בגבורה כשהם מדלגים על עונות בציר ומערך ייצור בשנת השמיטה.

"שוקא דחמרא" - היריד המיוחד, יתקיים במתחם העסקים BBC ברחבה שברחוב מצדה 7, כשמבקרי היריד ייהנו מכניסה חינם למתחם ומכניסה בתשלום סמלי בשעות העומס.

הכניסה ליריד תותר מגיל 18 ומעלה והיא מותנית ברישום מראש באמצעות טיקצ'אק - וטיקטפון 3957*

הרב אברהם רובינשטיין, ראש עיריית בני ברק: "חלמנו לתמוך בכורמים שומרי השמיטה, חלמנו לעזור לעסקים הקטנים ולחזק את ארץ ישראל. כל החלומות האלו מתגשמים באירוע אחד. אנחנו מקבלים בברכה את היקבים הרבים שלוקחים חלק ביריד, ושמחים מאוד לקיים יריד יין משובח לתושבי בני ברק והאזור כולו".

הרב בן ציון קוגלר יו"ר קרן השביעית:

"קרן השביעית נמצאת בשטח יום יום ומלווה את החקלאים בכל אתגר במהלך השנה. היכולת לתת מענה וסיוע לכל חקלאי ולכל אתגר מגיעה מהציבור היקר ששמח לתמוך ולתת. יריד היין הקרוב זאת הזדמנות נוספת לחבר באופן בלתי אמצעי בין בעלי היקבים והכורמים שמוסרים נפש, לתושבי העיר. לעיתים המושג "שמיטה ומסירות נפש" נשמע כלקוח מסיפורים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר