ההרשמה נסגרת!

שעות אחרונות להגרלת יד לאחים היום על ספר התורה

הלילה תערך ההגרלה הגדולה על ספר תורה בארגון יד לאחים • ספר התורה יכול להיות שלכם לע"נ יקיריכם • שעות אחרונות להשתתפות בהגרלה ולזכות במצווה הנדירה (חרדים)

הזדמנות מיוחדת לזכות במצווה הנדירה ועילוי נשמת קרוביכם (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

התרגשות רבה נרשמת בשעות אלו במוקד ההרשמה של יד לאחים לקראת ההגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר שתיערך הלילה (חמישי), ט"ו בתמוז, ה-14.7 למניינם. כפי שפורסם, ההגרלה תיערך בין כלל התורמים והמסייעים למצוות פדיון שבויים, שעליה נאמר כי "אין לך מצווה גדולה כפדיון שבויים"

בארגון קוראים לציבור הרחב למהר ולחייג למוקד כדי להבטיח את השתתפותו בהגרלה. מוקד ההרשמה להגרלה תוגבר משמעותית כדי לתת מענה לכל הפניות.

להשתתפות בהגרלה על ס"ת לחצו כאן

ביד לאחים מזכירים כי במסגרת ההגרלה הגדולה על ספר התורה יקבל העולה בגורל גם את מימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, את מימון התהלוכה לבית הכנסת של הזוכה המאושר ואפילו מימון לרכישת בגדי שבת לו ולבני משפחתו עבור המעמד המיוחד.

נוסף לעצם החשיבות והזכות בזכייה בספר התורה כלשעצמו, הרי שהאותיות הראשונות בספר שיוגרל כעת נכתבו על ידי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מכלל העדות והחוגים - ובראשם מרן כ"ק האדמו"ר מויזניץ' שליט"א ומרן כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א. אותיות נוספות נכתבו על ידי מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, בשנה שלפני פטירתו...

מהמוקד הטלפוני נמסר כי ההרשמה להגרלה תיסגר היום בשעה 22:00 בדיוק, והציבור להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר. להשתתפות בהגרלה חייגו ליד לאחים 9234*.

להשתתפות בהגרלה על ס"ת לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר