תרומה משמעותית:

מנכ"ל השירות האזרחי התרשם מהמהפך התעסוקתי במהלך סיור בקרב בני השירות החרדים

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי מר ראובן פינסקי ומנכ"ל חברים שימי גשייד עקבו מקרוב אחר פעילות בני השירות במשטרת ישראל, איחוד הצלה, עיריית ירושלים ושירות בתי הסוהר • מנכ"ל השירות מר ראובן פינסקי: "בני השירות תורמים תרומה רוחבית ומעצבים את פניה היפות של מדינת ישראל • מנכ"ל "חברים" שימי גשייד: "מרגש מאוד לראות את ההתפתחות והאופק התעסוקתי של בני השירות שעושים שירות משמעותי בגופים מובילים" (חרדים)

המנכ"ל בסיור (צילום: באדיבות המצלם)

מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי מר ראובן פינסקי ערך סיור למידה מקצועי במקומות השירות של בני השירות מהציבור החרדי בירושלים, במהלכו עקב מקרוב אחר פעילות המתנדבים במשטרת ישראל, איחוד הצלה, עיריית ירושלים ושירות בתי הסוהר.

בסיור השתתפו מנכ"ל הרשות ראובן פינסקי, מר מלכיאל דהן, מנהל אגף חברה חרדית חיים פרוש וצוות הרשות, מנכ"ל 'חברים' שימי גשייד וצוות ההנהלה, יועץ התעסוקה לרשות, מנכ"ל חברת 'תלם' זאבי סקלר ויועץ הרשות למגזר החרדי יוסי רוזנבוים.

רשמים מהסיור (באדיבות המצלם)

הסיור נפתח בלשכת מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג'מן בתחנת לב הבירה. מפקד המחוז ציין כי הם רואים חשיבות עליונה בשילוב מתנדבים חרדים בשורות משטרת ישראל והעיד על התפוקה המשמעותית שבני השירות הקיימים מניבים.

בהמשך נערך סיור ממושך במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה". סמנכ"ל המבצעים דובי מייזל העניק סקירה מקיפה על פעילות הארגון כאשר המנכ"ל אלי פולק מוביל את הפמליה בין המוקדים והיחידות להתרשמות מהפעילות בזמן אמת.

רשמים מהסיור (באדיבות המצלם)

מנכ"ל הרשות נפגש במהלך הסיור עם בני שירות בהווה המתנדבים בארגון ועם בני שירות בעבר העובדים ב"איחוד הצלה" והתרשם מהכמות המשמעותית של בוגרי השירות שהשתלבו במשרות קבועות בארגון. מנכ"ל הארגון אלי פולק ציין כי שניים מסמנכ"לי הארגון הם בוגרי השירות ו"איחוד הצלה".

בצהריים נערכה ישיבת עבודה בעיריית ירושלים עם מר יוסי פרץ, מנהל אגף משאבי אנוש, ניסים ארואסטי, רפרנט בכיר באגף וגלאדיס משאש, מנהלת האשכול פיתוח כח אדם באגף תכנון, שסקרו את התהליכים השונים ודנו באפשרויות להרחבת וחיזוק מסלולי השירות לבני השירות מהמגזר החרדי באגפי העירייה השונים.

רשמים מהסיור (באדיבות המצלם)

הסיור נחתם באגף טכנולוגיות של השב"ס בהר חוצבים בירושלים, שם נכנסו לאחרונה לשירות בני שירות מתכנית "מעלות 3" שירכשו ניסיון רב ערך בשנות השירות. ליאור שם טוב, מנהל בשב"ס, סקר בפני המנכ"ל והצוות את חברי התכנית שבתורם הציגו את עצמם ואת המקום ממנו באו.

מנכ"ל הרשות סיכם את הסיור: "נוכחנו היום לראות את מיטב ההון האנושי בשירות האזרחי, מסור ומקצועי לטובת הכלל והקהילה. בכל תחום שנגענו בו, בביטחון ושיטור, בבריאות ורפואה, בשירות לתושב ופיתוח עירוני ובניהול התוכנה לשירות בתי הסוהר, ראינו את בני השירות שעושים את מלאכת הקודש באמונה ונאמנות, משמרים את הרוח ואת האווירה ועושים טוב לעצמם ולזולת, תורמים תרומה משמעותית ורוחבית לכלל החברה הישראלית ומעצבים את פניה היפות של מדינת ישראל.

רשמים מהסיור (באדיבות המצלם)

"אני ומפעל השירות האזרחי מתחייבים להמשיך ולהרחיב את מסלולי השירות ולהעניק אפשרויות שירות מותאמות והולמות לכל אחד ואחד עם אופק תעסוקתי איכותי".

שימי גשייד, מנכ"ל חברים, סיכם את הסיור: "היה מרגש מאוד לראות את ההתפתחות והכלים שבני השירות מקבלים איתם במהלך השירות המשמעותי שהם עושים בגופים המובילים בביטחון ובריאות וניהול הרשויות המקומיות, האופק התעוסקתי העתידי של בני השירות הוא משמעותי לצד התרומה שמקבלת כלל החברה בישראל".

רשמים מהסיור (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר