מנהל החטיבה קובע:

"אני לא מחפש 'לחנך' ולכן יש דיאלוג פורה עם נציגי הציבור והלקוחות"

הכירו את מנהל החטיבה הקמעונאית של בנק ירושלים שיודע לדבר את השיח של הציבור החרדי ולהעניק לו פתרונות מימון משתלמים • מחוץ לקופסא (בנקאות)

יעקב פלד משנה למנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת פרוזבול ערב ראש השנה בבית הדין עם הדיינים שליט"א (צילום: יוסי צבקר)

את יעקב פלד (51) אנחנו פוגשים בכניסה לבנק ירושלים. "את הקריירה שלי התחלתי כרואה חשבון ולאחר מכן הצטרפתי לפיקוח על הבנקים בתפקידי ניהול שונים. שתי תחנות נוספות בדרך היו בנק דיסקונט וחברת כאל בתפקידי ניהול בכירים. בתחילת השנה הצטרפתי לבנק ירושלים כמנהל החטיבה הקמעונאית וכמשנה למנכ"ל הבנק, מר יאיר קפלן.

"אני אחראי על כל ערוצי המכירה בפעילות הקמעונאית של הבנק, מערך הסניפים, מוקד המכירות והשירות ופעילות הדיגיטל של הבנק".

יעקב פלד משנה למנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת פרוזבול ערב ראש השנה בבית הדין עם הדיינים שליט"א (יוסי צבקר)

כמי שאחראי על פעילות ענפה זו, איפה התחיל הקשר שלך עם הציבור החרדי?

"מהר מאוד נכנסתי לקשר עמוק ומיוחד עם הציבור החרדי. שיתוף הפעולה ההדוק בין הציבור החרדי לבנק ירושלים החל לפני עשרות שנים כאשר בנק ירושלים ליווה הקמת שכונות ואפילו ערים חרדיות, ולאחר מכן גם העניק משכנתאות והלוואות לציבור. בחלק מהמקומות בנק ירושלים היה היחיד שמימן את הפעילות והאמין בה.

בתוך הציבור החרדי

לבנק ירושלים יש כיום 19 סניפים, 7 מהם ממוקמים בערים חרדיות כגון: בני ברק, רוממה בירושלים, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר עילית ואשדוד.

לבנק חשוב להיות קרוב לאזורים של הציבור החרדי תוך שהוא מלווה ונותן מעטפת שירות כוללת לפעילות משקי הבית בציבור החרדי ונותן מענה מלא לצרכיו.

אני בוחר לשאול את פלד מה הם ראו בציבור החרדי שלכן הם סימנו אותו כקהל יעד אסטרטגי

"יש לנו את הניסיון, ההכרות והידע לעבוד עם קבוצות שלמות של החברה החרדית, שמאפשרים לנו להבין את הצרכים ולתת שירות המותאם עבורם", הוא עונה, "מדובר בציבור חכם ומה שמאפיין אותו הוא ללא ספק מוסר תשלומים גבוה עם תמיכה וערבות של המשפחה והקהילה. ההיכרות שלנו עם המגזר החרדי לאורך השנים בשילוב היותנו בנק קטן, יצירתי ומתקדם מאפשרים לנו לתת פתרונות פיננסיים שמותאמים בדיוק לצרכים של המגזר החרדי.

יעקב פלד משנה למנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת פרוזבול ערב ראש השנה בבית הדין עם הדיינים שליט"א (יוסי צבקר)

"בשנים האחרונות הציבור החרדי הוכיח את עצמו כמי שיודע להתמודד עם משברים, גם מקומיים וגם גלובליים ואף הוכיח את עצמו לאורך השנים כאמין במיוחד. יש לנו ציבור שהוא שותף אמיתי בפעילות העסקית שלנו ואנחנו מעוניינים ורואים ערך רב להמשך הצמיחה בפעילות.

איזה פעילויות מיוחדות אתם עושים עם הציבור החרדי?

בנק ירושלים משקיע בהבנת צרכי המגזר, אנו קשובים לצרכיהם ולבעיות שעולות מהשטח ויודעים להתאים את המוצרים שלנו בהתאם לצרכים אלו

"מהיכרותי, בבנק ירושלים קשובים מאוד ויש דיאלוג פורה.

"עוד פרט שחשוב להזכיר הינו העובדה שמנהלי הסניפים והעובדים, בנקאים ובנקאיות, קשובים ומבינים את הצרכים הפרטניים של הלקוחות, בין כי הם מגיעים מהציבור החרדי ובין כי הם למדו לעומק את צרכיו.

אנחנו בבנק ירושלים פיתחנו לאורך זמן יכולות גבוהות בלתת מענה ללקוחות וגם לעסקאות או ביטחונות שהם יותר מורכבים. זה עוזר לנו לגבש הצעות טובות יותר הן לזוגות צעירים בתחילת דרכם והן למשפחות משפרות דיור.

הערבות ההדדית

תוכל לספר לי בבקשה מה מיוחד בבנק ירושלים, באופן כללי?

"בנק ירושלים הינו בנק מיוחד בכך שהוא בנק קטן ויש לו פעילות עמוקה עם הרבה מגזרים כולל בנקאות פרטית בינלאומית", עונה פלד בגאווה, "יש אצלנו שילוב של כלל האוכלוסיות, ההון האנושי בבנק ירושלים איכותי ביותר, מדובר במקום עבודה משפחתי שרואה חשיבות בכל עובד ובפעילויות לגיבוש העובדים אפשר לראות איך כולם מחוברים אחד לשני. יש לנו חברות ואחווה שלא רואים במקומות אחרים.

יעקב פלד משנה למנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת פרוזבול ערב ראש השנה בבית הדין עם הדיינים שליט"א (יוסי צבקר)

"בלי להיכנס לפוליטיקה, כמובן, הלוואי והמדינה הייתה מתנהלת כמו הבנק שלנו. אנחנו לא נחפש לחנך את המגזר החרדי. הבנק שלנו קשוב לציבור שלו ומשתדל להעניק יחס אישי ומקצועי. ככה נוצר שיתוף פעולה פורה שמחבר ונותן ערך לשני הצדדים.

"בנוסף", ממשיך פלד לחשוף את סוד הצלחת הבנק, "יש אצלנו המון עובדים ומנהלים מהמגזר החרדי שמשולבים בעמדות מפתח, נשים וגברים, בסניפים ובמטה. חלקם צמחו מלמטה ולמדו תוך כדי עבודה את רזי המקצוע. אני גאה לציין, שבזכות השכל הישר, המסירות והשקדנות הרבה הם מפגינים יכולות לימוד מרשימות בתחום הבנקאות והפיננסים ומתקדמים בסולם הדרגות. יכולות אלה יחד עם הבנתם לעומק את העולם החרדי יוצרים ללקוחות ולבנק ערך רב.

איך אתה רואה את האתגרים והשילוב של הציבור החרדי במשק הישראלי?

"אנחנו רואים כניסה והשתלבות של עובדים מהמגזר החרדי בשירותים פיננסיים ובתעשיית ההייטק וזה תורם בצורה מרשימה לכלכלה ולמשק, כמו שזה תורם להתפתחות ולצמיחה של בנק ירושלים.

יעקב פלד משנה למנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת פרוזבול ערב ראש השנה בבית הדין עם הדיינים שליט"א (יוסי צבקר)

איחול שלך לשנה החדשה?

"אני מאחל ויודע כי בסייעתא דשמייא נמשיך להעמיק את הפעילות שלנו בציבור החרדי וניתן מענה לאלפי הלקוחות שלנו, לא רק במשכנתאות והלוואות אלא גם לעסקים קטנים בציבור החרדי.

שנה טובה ומבורכת, שנה של שגשוג ושל פרנסה בשפע".

*מתן האשראי כפוף לשיקול דעתו של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר