חול המועד בירושלים

מי שלא ראה שמחת בית השואבה בירושלים – לא ראה שמחה מימיו

את האווירה שיש כל ימות השנה בירושלים – רבים מכל רחבי העולם אינם מפספסים, על אחת כמה וכמה בימי חול המועד אז ישנם שמחות בית השואבה ברחבי העיר • כל הפרטים (חול המועד)

"לא ראה שמחה מימיו" • אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussil/Flash90)

אחח. רק להגיד את המילה ירושלים מעלה בנו זיכרונות נעימים. בטח לטייל בה במהלך השנה וליהנות מבירת העולם עם כל מה שיש לה להציע למטיילים בה, בין סמטאותיה ורחובותיה הראשיים.

בימים אלו של חול המועד, ירושלים מושכת אליה רבים מכל הארץ והעולם שלא מוותרים על ההזמנות לראות את כל הטוב שיש לעיר להציע.

חנויות ודוכנים, פארקים ומסלולים ולהבדיל בתי כנסיות וכמובן הכותל המערבי. ירושלים מציעה שעות של חווית חג בין שבילה ונופיה הייחודיים.

אך יותר מכל מציעה ירושלים בימים אלו דווקא את שמחות בית השואבה. גולת הכותרת של חג הסוכות. לא סתם נאמר שמי שלא ראה שמחת בית השואבה בירושלים לא ראה שמחה מתוקה וזכה מימיו.

תגיעו מצפת או חברון, מבית שאן או ראשון לציון. בין אם אתם שייכים לקהילה הליטאית או הספרדית, חב"דנקים או ברסלבים, תמיד תמצאו בירושלים שמחת בית השואבה שתתאים לכם. כולם יחד, שלובי ידיים, רוקדים ומפזזים זכר לימי בית המקדש ושמחים בשמחת החג.

במאה שערים תמצאו טיש מרומם של אדמו"ר מחסידות מסוימת וברחבת הכותל תתחברו לעמך ישראל המשוררים יחד. בקטמון יהיה אירוע שמחה ובשוק חב"ד ילהיבו את ההמונים. המגוון הרחב של עם ישראל יוצר תמהיל שלא תמצאו משם מקום אחר. מדובר בתופעה שהיא לא פחות ממהפנטת.

גולת הכותרת, בין כל שמחות בית השואבה שתמצאו בעיר, הינו אירוע הישיבשיר שיתקיים ביום א' דחול המועד בשעה 11:00 בבוקר בבניני האומה ולאחר מכן, בשעות הערב, אירוע לבני חו"ל החל משעה 20:00.

"בין שלל אטרקציות והפתעות שתמצאו בעיר, דאגנו לשמחת בית השואבה שמחה וקפיצה במיוחד עבור בחורי הישיבות", אומרים בעיריית ירושלים, "אין ולא היה כתמהיל הרחב של עשרות יהודים מכל רחבי הארץ שבאים לשמוח בירושלים בשמחת החג. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מכל הטוב שיש לעיר הבירה של העולם להציע. ושיהיה חד שמח". חותמים בעירייה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר