מחזירים למתנדבים

יום כיף ושמחת בית השואבה נערכו למתנדבי מד''א-הצלה דרום ובני משפחותיהם

כ-700 מתנדבים ובני משפחותיהם נהנו מיום כיף בסימן שבת אחים גם יחד ומשמחת בית השואבה שערך ארגון הצלה דרום הפועל בשיתוף פעולה עם מגן דוד אדום ביום א' דחול המועד סוכות במושב בני ראם (חרדים)

מתנדבי מדא-הצלה דרום באירוע (צילום: באדיבות המצלם)

האירוע התקיים ב-4 מתחמי כיף מיוחדים, שנתרמו על ידי המועצה האזורית נחל שורק אשר פרשה את חסותה על האירוע כאות תודה והוקרה למתנדבים ובני משפחותיהם, הפועלים בהתנדבות למען תושבי המועצה והדרום כולו במהלך כל השנה.

החל משעות הצהרים הגיעו מאות המתנדבים ובני משפחותיהם אל מושב בני ראם ונהנו ממתחמי טרמפולינות לצד מכונות ממתקים וכיבוד. בשעות אחר הצהרים נערכה סדנה ייחודית לנשות ובנות המתנדבים בנושא אפיית וקישוט עוגות על ידי הקונדיטורית גב' טלי מימון, כאשר בזמן הסדנה נהנו ילדי המתנדבים מהצגה מרתקת ומיוחדת.

לאחר תפילת מנחה וערבית התיישבו המשפחות לארוחת ערב בשרית ועשירה, ומיד אחריה החלו ריקודי שמחת בית השואבה בליווי תקליטן שהרקיד את הקהל הרב, כאשר תוך כדי הריקודים והשמחה חולקו מתנות למתנדבים וילדיהם והוגרלו מגוון פרסים יקרי ערך.

במהלך האירוע בירך יו''ר הצלה דרום הרב מיכאל שוורץ את המתנדבים והודה להם על פועלם ופעילותם למען הצלת חיים בכל ימות השנה.

סמנכ''ל הארגון מאיר אשכנזי: תודה רבה ליו''ר המועצה האזורית נחל שורק מר שי רייכנר אשר נתן את חסותו לאירוע המיוחד. במהלך השנתיים האחרונות התמודדו מתנדבי הארגון עם מגוון רחב של משימות, בין משימות הקורונה, מצבים ביטחוניים קשים וטיפול באירועי השגרה שלא פסקו לרגע, עברו המתנדבים ממשימה למשימה במקצועיות ובמהירות. זה גם הזמן והמקום להודות להם, לנשותיהם היקרות ולבני המשפחות על התמיכה והמוכנות לכל משימה.

רגע מרגש במיוחד נערך במהלך ארוחת הערב כאשר מתנדב הארגון מוטי ובר שנפצע באורח קשה יחד עם משפחתו בתאונת דרכים קשה לפני כחודשיים, השתתף אף הוא באירוע וחילק ״לחיים״ להודות לה׳ על החלמתו והחלמת בני משפחתו מהאירוע הקשה.

בסיום יום האירועים המלא והגדוש הודו המתנדבים להנהלת הצלה דרום על אירוע מיוחד זה ועל פועלם הרב למען המתנדבים ומשפחותיהם בכל ימות השנה.

מתנדבי מדא-הצלה דרום באירוע (באדיבות המצלם)
מתנדבי מדא-הצלה דרום באירוע (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר