זמן שמחתם:

אלפי יתומים מכל רחבי הארץ השתתפו בשמחות בית השואבה שהתקיימו ע"י ארגון "זה לזה"

המעמד הגדול ליתומים שהפך לאחד משיאי החג התקיים בקומפלקס האולמות של 'אחוזת וגשל' בהשתתפות מרנן ורבנן ובמקביל התקיים מעמד שמחת חג ליתומות שנהנו תכנית עשירה ומיוחדת במטרה להכניס שמחת חג גם ליתומים והיתומות בעיצומו של זמן שמחתנו (חג)

שולחן הכבוד במעמד (צילום: באדיבות המצלם)

ביום רביעי האחרון, ב' דחול המועד סוכות קיים הארגון הקדוש 'זה לזה' – אביהם וליבם של יתומים, מעמד שמחת בית השואבה ושמחת חג מרכזית ומיוחדת לאלפי ילדי 'זה לזה' – גיבורים המתמודדים בגבורה בלא אב או אם.

המעמד הגדול שהפך לאחד משיאי החג ורוממותו באלפי בתים ברחבי הארץ, התקיים בקומפלקס האולמות של 'אחוזת וגשל' בבני ברק והחל בפעילות חינוכית מיוחדת לכל אורך היום במגוון תוכניות מיוחדות, פעילות תוכן, הגרלות ועוד. שיאו של היום הגיע עם תחילת מעמד שמחת בית השואבה בהשתתפות מרנן ורבנן כ"ק האדמור מסטריקוב שליט"א וראש הישיבה הגרש שטיינמן שליט"א שרוממו את כלל המשתתפים בטללי חיזוק ושמחה בעניינו של חג.

מלבד שמחת בית השואבה כללה גם שמחה של תורה כאשר במקום נערכו סיומי מסכת ע"י היתומים, ומיד לאחמ"כ התקיימה שמחת חג אמיתית כאשר מאות היתומים רקדו במשך שעה ארוכה בהתלהבות ובשמחה גדולה.

במקביל, באותן השעות נערך במקביל המעמד הגדול עבור בנות 'זה לזה' ליתומות, כאשר הבנות נהנות מתוכנית חגיגית מיוחדת עם הגב' ת. קראווני, תכנית מוזיקלית והקרנה מרגשת של ההפקה החדשה של הגב' ר. אליאס - 'היום האחרון'. בסיומו של הערב, קיבלה כל אחת מבנות 'זה לזה' שי אישי לכבוד החג.

ב'זה לזה' מסכמים בהתרגשות את המעמדים המרגשים ליתומים וליתומות במהלך חול המועד, מתוך מטרה להעניק מלא חפניים שמחה של מצוה ב'זמן שמחתנו' ולתת לגיבורים קטנים אלו מטען של עוצמה וכח מחודש להעפיל ולצמוח, להאמין בכוחם ולהצליח בסייעתא דשמיא למרות הכל, כאשר העיקרון הגדול שמנחה את פעילות 'זה לזה' בכל עשייתה, לצמוח ולהתרומם מתוך השבר מחורבן לבניין בשמחה של מצווה, באמונה ובגבורה משתף בסיפוק הרב שמואל הולס מנכ"ל הארגון.

המעמד המיוחד הינו חלק משרשרת הפעילויות הענפה של ילדי 'בני מלכים' – התכנית המיוחדת של ילדי 'זה לזה' הכוללת את מערך החונכים הגדול המונה מאות חונכים בכל רחבי הארץ, מפגשי העצמה ופעילות רציפה במהלך השנה כולה.

ארגון 'זה לזה' זוכה לפעול למען האלמנות והיתומים בישראל, ומשמש עבורם בית חם בתמיכה וסיוע בכל הנצרך למעלה מ- 28 שנים כשהוא פועל תחת הנחייתם והכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל, ולהבדלחט"א.

במשך השנים תמך וסייע הארגון ביותר מ-6000 אלמנות ו-11 אלף יתומים אשר זוכים לסיוע, ולאוזן קשבת ותמיכה מכל סוג שהוא, על מנת לבנות עולמות ולהאיר מתוך חשכה, אור חדש של שמחה ובניין לדורות עולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר