האזינו לשיחה המפתיעה

"47,000 ש"ח יופקדו לחשבונך היום" - האזינו לשיחה המלאה

כמחצית מהזכאים אינם מודעים לזכויותיהם, ומפסידים סכומי עתק המגיעים להם מהמדינה • האזינו לתגובתה של חני כאשר אסתי מ"לרווחה" בישרה לה שיופקדו בחשבונה עשרות אלפי שקלים !! • המדריך המלא: כך תקבלו גם אתם שיחה מאסתי מ"לרווחה" (זכויות)

יתכן שגם לך מגיע: 81,600 ₪ בשנה וסל הטבות! (צילום: פלאש 90)

בעולם שבו בלי חלומות גדולים אי אפשר להתקדם בחיים, לכל אחד מאיתנו חלום. חלק מאיתנו חולמים על רווחה כלכלית, חלק על נחת מהילדים ויש גם מי שחולם על 'זכיה קטנה בפיס'. החלום האחרון הוא החלום הדמיוני ביותר, ועם כל הכבוד, חלומות לחוד ומציאות לחוד.

אבל זה ממש לא אומר שזה לא אפשרי. מתברר שגם חלומות מהסוג הזה עשויים להתגשם במהירות.

לא. אנחנו ממש לא חושבים שמחר בבוקר נגלה פתאום שאראלה ממפעל הפיס מתקשרת אלינו לבשר על זכיית ענק. אבל זה ממש לא אומר שאין חלופות, קצבת נכות מביטוח לאומי, למשל...

אם יש נושא בוער שהשתלט בשנים האחרונות על השיח הציבורי זהו ללא ספק נושא זכויות הנכים. קצבאות מהביטוח הלאומי לאנשים שמתמודדים עם בעיות רפואיות (כגון דיכאון, חרדות, אפילפסיה, קוליטיס ועוד), וכן קצבה להורי ילדים הסובלים ממוגבלויות שונות (כולל אלרגיות והפרעות קשב וריכוז), פנסיות נכות מקרנות הפנסיה, פטור ממס לנכים, ועוד ועוד.

מדובר בסכומים שמגיעים לכדי עשרות אלפי שקלים בשנה, ועד מיליוני שקלים במצטבר!

סכומים שעוזרים משמעותית בכלכלת המשפחה, ובהתמודדות עם המגבלה הרפואית, בלי הגבלות על יציאה לעבודה!

אבל אני לא נכה...

נכון. אבל ייתכן מאוד שאתם בהחלט עונים לקריטריונים הנדרשים להכרה בנכות מסוימת. לרבים מאיתנו יש רקע רפואי מסוים, תרופות קבועות או ניתוחים בעבר. לעתים דווקא מה שנראה שולי ביותר, הוא קצה הקרחון של מה שמזכה אותנו בקצבת נכות לכל החיים!

הציבור ברובו לא מודע לקריטריונים השונים, וחלק ניכר ממנו מפסיד סכומי עתק רק בגלל חשיבה שגויה.

ואיך זה קשור לאראלה ממפעל הפיס?

האמת שאין קשר, מלבד זה שהקלטות שהגיעו לידי כיכר השבת נשמעו לרגע בדיוק כמו ההקלטות החלומיות של אראלה. רק שהפעם לנציגה לא קוראים אראלה ממפעל הפיס, אלא אסתי מ"לרווחה".

ולמקרה שתהיתם, גם לא היה מדובר בהגרלה. אלא בזכייה ריאלית לכל אחת ואחד מאיתנו. כי אכן, הסיכויים לזכות בלוטו נמוכים מאד, אבל הסיכויים לקבלת קצבת נכות גבוהים הרבה יותר...

מילים לא יכולות לתאר את פרץ האושר והשמחה באותה שיחה, וזו רק שיחה אחת מתוך רבות....

האזינו לשיחה המרגשת בה מתבשרת חני על הסכומים שיופקדו בחשבונה:

"מחר ייכנסו לך לחשבון הבנק 47,480 ₪ .... " האזינו

גם אני רוצה!

אבחון מקצועי של מומחה למימוש זכויות יכול למצוא פגמים רפואיים בקרב רבים מאיתנו. גם אם כבר התרגלתם לחיות עם הבעיה ואתם כבר לא מרגישים אותה כל כך, עדיין ייתכן שאתם זכאים לפיצוי של עשרות אלפי שקלים בשנה. כל שעליכם לעשות זה לפנות למומחים של חברת "לרווחה" ולבדוק. התמורה שאתם עשויים לקבל יכולה להיות שווה מיליונים בטווח הארוך.

מה שאסתי מ"לרווחה" לא הספיקה לגלות בשיחה

בשיחה אחרת ניתן לשמוע כי מרוב התלהבות של מקבלת שיחת הזכאות, אסתי אפילו לא הצליחה להשלים את המשפט.

בעקבות הסקרנות, ניסה כתב כיכר השבת להתחקות אחר אותה אסתי מחברת "לרווחה מימוש זכויות", ואף הצליח לאתר אותה.

בשיחה עם כיכר השבת מסבירה אסתי, שחוץ מהסכום הבסיסי של הקצבה ניתן לקבל תוספת על בן זוג וילדים, מה שעשוי להכפיל את גובה הקצבה, כך שקצבת נכות כללית מביטוח לאומי עשויה להגיע ל-6800 ₪ לחודש!

את התוספת ניתן לקבל גם אם שני בני הזוג עובדים, כל עוד הכנסתם עומדת בקריטריונים שקבע הביטוח הלאומי.

הטבות נוספות

אך הסיפור לא מסתיים כאן. בפועל ההטבות הכלכליות שהלקוחה זכתה בהן גבוהות בהרבה:

אסתי מ"לרווחה" מוסיפה לפרט לכתב כיכר השבת את ההטבות הנוספות: "מאחר ונקבעו ללקוחה 40% נכות רפואית, היא זכאית לקבל סל שיקום ממשרד הבריאות, מה שמאפשר לה מימון לימודי מקצוע, מימון טיפולים בבריאות הנפש, טיפולי שיניים ועוד.

בנוסף, היא תהיה זכאית להנחה של 80% בתשלום הארנונה, להנחה בתחבורה ציבורית, בקופת חולים ועוד ועוד".

אותנו זה הפתיע, אבל אסתי מ"לרווחה" כבר רגילה לזה. "אנשים לא מבינים את ההפסד העצום של אי-מימוש זכויות. בשיחה אחת הם יכולים להרוויח הון שמצטבר תוך שנים ספורות למאות אלפים ויותר מכך, אבל לא עושים זאת מחוסר ידע, או שסתם דוחים זאת לפעם אחרת ...".

"בסופו של דבר תהליך מימוש הזכויות, גם אם זה נשמע לרבים כמו זכייה בפיס, הוא תהליך מקצועי ומורכב שבקצהו עומד לעיתים אדם שסובל מאוד מבעיה רפואית. סכומי הקצבה והזכאויות במשרדי הממשלה השונים משתנים מאדם לאדם על בסיס פרמטרים אישיים".

גם אני זכאי?

ובכל זאת הרגשנו חייבים לשאול את אסתי, האם באמת שווה לשלם על בדיקת הזכויות? אבל אסתי ענתה בחיוך: "זה לא עולה כסף. הבדיקה חינמית לחלוטין. גם אם החלטתם להיכנס לתהליך אינכם צריכים לשלם דבר עד שתקבלו את הכסף לחשבון הבנק שלכם. לא קיבלתם? לא שילמתם!".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר