קורע לב

שירה נפטרה בגיל 42 והותירה תשעה יתומים

הגב' שירה עקיבא לא זכתה להשיא אף אחד מצאצאיה, שהגדול מביניהם בן 20 והקטנה עלתה רק באחרונה לכתה א' • לפני שנה התגלתה המחלה הממארת בגופה, ומאז היא הלכה ודעכה עד שנפטרה בין יום הכיפורים לסוכות • אחרי החג מנסה המשפחה לעכל את המתחולל, ומגלה שהיא זקוקה נואשות לעזרה כספית (חרדים)

9 יתומים בהלוויה קורעת לב (צילום: באדיבות המצלם)

טרגדיה קשה ברחובות, שם נפטרה לפני חג הסוכות הגננת האהובה שירה עקיבא, והיא בת 42 בלבד.

שירה זכתה להקים בית של תורה יחד עם בעלה דרור. היא במקור מקריית עקרון, והוא מגדרה. יחד עם הקימו את ביתם ברחובות הסמוכה, ופנו לעסוק בחינוך. הבעל דרור יבלחט"א, עובד כמורה בבית הספר 'עץ חיים' בעיר ושירה עצמה עבדה כגננת אהובה ומוערכת מאוד.

תשעה ילדים ילדה שירה, תשעה ילדים אותם גידלה באהבה ובמסירות, חינכה לתורה ויראת שמים, למידות טובות דאגה לזולת.

לחצו כאן כדי לסייע לתשעת היתומים של הגב' שירה עקיבא שנפטרה בדמי ימיה >>

עם פטירתה, אחרי תקופת מחלה קשה ואינטנסיבית שנמשכה כשנה, הותירה שירה חלל גדול בקהילה, בשכונה, וכמובן במשפחה הפרטית שלה, שנותרה מיותמת ללא אם, וכעת נאלצת להתמודד עם ההשלכות של היתמות הקשה מנשוא.

גדול הילדים בבית כבר בן 20 בלי עין הרע, הקטנה עלתה רק באחרונה לכתה א'. הם הצליחו להסתדר בתקופה בה היתה חולה, הגדולים טיפלו בקטנים ונתנו להם את כל הלב, אבל עכשיו המשפחה זקוקה נואשות לעזרה, יש צורך בהכנסת עוזרת ואם בית, הילדים צריכים לאכול אוכל מבושל וביתי, הם צריכים שמישהו ידאג לכבס ולנקות, לקפל ולארוז, להכין כריכים ולעקוב אחר התפתחותם הלימודית.

האב, דרור, לוקח על עצמו את רוב העול. אבל הוא לא יוכל לעשות לבדו את כל המטלות של אמא ואבא גם יחד, לא כשבבית יש תשעה ילדים בגילאים שונים, וכל אחד מהם זקוק לטיפוח והעצמה אישית, ולסיוע בהתמודדות עם כאב היתמות.

הילדים הגדולים בבית, מחזקים את הקטנים. הם הספיקו לספוג רבות מהחינוך המיוחד שהעניקה להם האם המנוחה. "הקדוש ברוך הוא הכין לנו תוכנית מיוחדת", הם אומרים, "אנחנו לא כמו כל האחרים, אנחנו יתומים, כי זה המצב שבו הקב"ה רצה להציב אותנו".

לאחיהם הקטנים הם מסבירים בקול רועד ובוטח: "אנחנו איבדנו את אמא, אבל קיבלנו במתנה אבא חדש, נוסף על האבא האהוב שלנו. קיבלנו במתנה את הקדוש ברוך הוא שישמש לנו כ'אבי יתומים'... כך אמא היתה רוצה שנסתכל על זה".

והאב, דרור, מנגב את דמעותיו ומתחזק. הוא נושא עיניו למרום, ואומר ספק לעצמו, ספק לרעייתו המנוחה: אכן, זכו הילדים האלו להתחנך היטב, הלוואי שגם אני אזכה להתחזק כמותם, ולעמוד בכבוד באתגר המיוחד שהציב בפני בורא עולם.

אבל המצב הכלכלי בבית הנו בכי רע, הפרנסה לא היתה מצויה שם בשפע אף פעם, השנה האחרונה דרדרה את המשפחה לחובות לא פשוטים, וכעת הם יהיו זקוקים לתמיכה משמעותית כדי לשרוד, ולאפשר לבית להתנהל בצורה בריאה וסבירה.

לחצו כאן כדי לסייע לתשעת היתומים של הגב' שירה עקיבא שנפטרה בדמי ימיה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר