הקדימו את הזמנתכם

מתי בפעם האחרונה נתת לעצמך מנוחה אמיתית לגוף ולנפש?

במשך 5 ימים מלאי תוכן רוחני וגשמי - ברמה הגבוהה ביותר, תוכל לתת לעצמך את הדלק להמשך השנה • להתרגש, לצחוק, ללמוד, להחכים ובעיקר לנוח כמו שצריך ממרוץ החיים המטורף • אתה חייב את זה לעצמך! (תיירות)

סדנת בריאות לגוף ותורת החסידות לנפש (צילום: באדיבות המצלם)
מתי בפעם האחרונה יצא לך לקחת פסק זמן מהמרוץ הבלתי פוסק של החיים, לחשוב על עצמך, על הגוף שלך, על הנשמה? התשובה היא ככל הנראה- ממש מזמן. לרובינו אין את הפנאי הדרוש לעצור הכל, לעשות פאוזה על הכל, ולצאת לחופשה רוגעת ומפנקת, המשלבת את האיזון המדוייק שבין הצורך בשמירה על בריאות הגוף, עם תזונה נכונה וקפדנית, וגם לקבל במקביל כוחות לנפש העייפה אף היא, וחיזוק רוחני ותורני ולהעניק לשניהם בוסט חזק של אנרגיה מתפרצת.
5 ימים של תוכן רוחני וגשמי לאיזון וחידוש הכוחות (באדיבות המצלם)
כעת זה אפשרי! וזה ממש מעבר לפינה. חמישה ימים של איכות, לבד או ביחד, הרחק ממירוץ החיים המטורף, עם מנוחה מלאה ורוגע קסום, ולהעניק לעצמך איזון וחידוש כוחות. הכירו את סדנת הבריאות לגוף ותורת החסידות לנפש.
במהלך חמישה הימים, שיתקיימו בכ"ב-כ"ו בטבת, 15-19 בינואר למניינם, במלון כינר המפואר על שפת ים הכינרת, יתקיימו הרצאות וסדנאות ממיטב המרצים והמורים המובילים בתחום הבריאות והתזונה. מובילת הסדנא היא דבורה בר-אל, מחלוצת הטבעונות בארץ. מדריכה לאורח חיים בריא. מעבירה תהליכי ריפוי והחלמה באמונה ובבטחון. הוסמכה ע"י חלוץ ההגיינה הטבעית בישראל ד"ר יוסף רזון. מייסדת "בית רפאל- ירושלים". ההדרכה של דבורה סייעה כבר למאות לצאת ממצבי לחץ נפשי, לחץ דם גבוה, סכרת ועוד.
זה מה שמחכה לכם בא'מחייה (באדיבות המצלם)
כחלק מהסדנא ובכל ימי הנופש יוגשו ארוחות בוקר מזינות, שיעורי תנועה ונשימות, מנוחה, טיולים בטבע, שיעורי חסידות ואפשרויות נוספות לטיפולים שונים. מטרת הסדנא היא לנוח ממרוץ החיים ללמוד ולהתנסות באורח חיים בריא ומתן כלים להמשך, גם בימים שאחרי החופשה, להתנהל באופן בריא, מסודר ורגוע.
את היום מתחילים בתפילה והתעמלות מודרכת, ארוחת בוקר, וממשיכים עם שיעורים, טיפולים שונים, והרצאות מרתקות. הרבה זמן חופשי, וגם כמובן ארוחות מלאות בצהריים ובערב. הכל בפיקוח בריאותי ומזין, וכמובן בכשרות מהדרין בהשגחת רב העיר צפת הרב ביסטריצקי שליט"א. מידי ערב, אחרי ארוחת ערב ותפילת ערבית, אחרי הטיולים וההרצאות, תתקיים התוועדות חסידית שמחה ומיוחדת, או שיעור מעניין מאחד מטובי המרצים החסידיים בישראל ועוד ועוד.
5 ימים של תוכן רוחני וגשמי לאיזון וחידוש הכוחות (באדיבות המצלם)
הנופש מומלץ מאוד למי שהרופאים, או הידידים הקרובים, המליצו לו לעשות סדנת ניקוי הגוף. זה דבר שכולנו רוצים לעשות אבל אף פעם לא מוצאים את הזמן לכך. קשה לשנות הרגלי תזונה, מה שגורם לעיתים לשינויים בתגובה הגופנית, כאשר צריכים ללכת לעבודה, לטפל בילדים, ולערוך אלף סידורים ביום. בנופש המיוחד בכינר אפשר יהיה למצוא סוף סוף את הזמן לניקוי הרעלים, לעשות ריסטארט לגוף, ובנוסף- לא רק לקבל את ההדרכה הנכונה שאותה יהיה אפשר להמשיך גם שנים קדימה, לחיים בריאים ושמחים, אלא גם לקבל את האוכל, השייקים המיוחדים וכל מה שכרוך בדרך כלל בהכנה רבה- ללא מאמץ, בסביבה חברתית תומכת ואוהדת, והכי חשוב- מתוך מנוחת הנפש. ללא דאגות. ללא מאמץ.
כמובן שלא רק אורח חיים בריא חשוב. גם שמחת חיים, אותה מעניקה תורת החסידות במלוא העצמה, תהיה מרכיב חיוני וחשוב בנופש בכינר. עם שורה ארוכה של תכנים והרצאות, הנוגעות ישירות בתורת הנפש, שגם הם ילוו את הנופשים הרבה שנים קדימה לחיים טובים ומאושרים. חיים החדורים באמונה וביטחון בקב"ה, לזוגיות טובה, לחינוך טוב של הילדים, לשלמות עצמית וחיים רוחניים וגשמיים מלאים וטובים.
אתה חייב לנוח ממרוץ החיים ולמלא מצברים (באדיבות המצלם)
המרצים האורחים שלנו כוללים בראש ובראשונה את הרב יובל אשרוב, אשר קנה את שמו משילוב של רפואת הגוף והנפש, תזונה נכונה ואמונה בריבונו של עולם בשילוב מרהיב ומושלם, חווייתי ובעיקר מלבב נפש. את ההרצאות של הרב אשרוב לא שוכחים והם מלווים את הנופשים גם שנים רבות אחרי הצ'ק אאוט..
הטיפים, העצות וההדרכות שהוא מעביר הם חוויה בלתי נשכחת ולא נגזים אם נאמר אף- משני חיים. האדם שהגיע הוא לא אותו אדם שיוצא מהם. וזאת אפשר לומר באחריות מלאה וניסיון רב שנים.
עוד יוכלו באי הנופש ליהנות מהרצאות מרתקות מפיהם של ד"ר יקיר קאופמן, נוירולוג בכיר ממנהלי המרכז הרפואי הרצוג בעבר והיום מנהל תחום בריאות הציבור במשרד הבריאות. ד"ר קאופמן, חסיד בעצמו, ערך מחקר המוכיח אמפירית כי אמונה רוחנית מסייעת במניעת מחלות קשות כמו אלצהיימר ודמנציה! ומוכיח כי כוח התורה יש בו כדי לרפא את הגוף ממחלות פיזיולוגיות קשות, שהמדע עד היום מתקשה לרפא.
השקט, הרוגע, השלווה זה פשוט א'מחייה (באדיבות המצלם)
אחד הערבים המיוחדים והבלתי נשכחים יתרחשו במהלך 5 ימי הנופש כאשר תבוא להרצות בפני המשתתפים העיתונאית סיוון רהב מאיר. אותה כנראה אין צורך להציג. מגישת חדשות ערוץ 12, ששיעורי התורה השבועיים שלה בהיכל שלמה בירושלים מלאים מפה לפה עד אפס מקום. מרצה בכירה בכל העולם ופה מפיק מרגליות, בשיחות ורעיונות מרתקים, המשלבים את פרשת השבוע עם הנושאים הכי חמים באקטואליה ובחדשות.
גם את השיעורים המדהימים של סיוון רהב מאיר תוכלו לשמוע בא'מחייה (באדיבות המצלם)
עוד בתוכנית: עמרם מויאל. מומחה לריפוי באמצעות... צחוק. כן, מה שאתם שומעים. בסדנת הצחוק שלו אף עין לא נותרת יבשה. במובן השמח של המילה. לא מדובר במופע סטנדאפ או בידור. למרות שיש, בואו נודה על האמת, לא מעט צחוקים בדיבור שלו. מויאל מעביר למשתתפים את הכוח לריפוי, איחוי, וגילוי הכוחות הנעלמים שיש אצל כל אחד ואחת, וכל זה באמצעות צחוק משחרר בריא ומתגלגל. החיים שלכם יתקשו לחזור למסלולם הרגיל אחרי שעה שלמה של צחוק ואושר עילאי.
הרב עמי פייקובסקי, שיזם כבר מספר סדנאות כאלו בעבר עם אשתו איריס אהובה וגם את סדנת הבריאות הזו במלון כינר, אומר כי הגה את הרעיון אחרי שנוכח לדעת כמה גדול הצורך לכך. "אני כבר לא אדם צעיר", הוא אומר, "אבל אני רואה אנשים צעירים ממני ומתנהגים כמו קשישים. אוכלים זבל. לא שומרים על הגוף שלהם, ולא מקפידים על אורח חיים בריא. הם נעשים בטטות מהלכות, ולפעמים גם ההליכה היא בכבדות. הדבר הזה מפיל אותם. כשאדם לא חי טוב עם הגוף שלו זה גורם לו גם לנפילת הרוח. הוא פחות שמח. לא ישן טוב. הדאגות מציפות אותו. ראיתי איך דברים שעברתי אני, בתחום שמירת הגוף וחיזוק הנפש, הואילו לי ולמשפחתי והחלטתי להעניק את ההזדמנות הזאת לכל אחד ואחת שירצו בכך".
לדבריו, "הגעתי לגיל שנאלצתי, כמו רבים רבים, לקחת כדורים להילחם בלחץ דם ובסכרת. אולם בזכות תזונה בריאה ונכונה, הרבה בזכות ההדרכה והאוכל המיוחד שהיא מכינה, של דבורה בר-אל, התחלתי לשנות הרגלים מהקצה אל הקצה, ובשלב מסויים הבדיקות הראו שאין לי צורך יותר בכדורים והפסקתי אותם לחלוטין. חשבתי שאם אני יכול כל אחד יכול".
לדברי הרב עמי, "כולנו כל היום במרדף, בין אם בעבודה, בלימודים, בעסקים או עם הילדים. אבל גם לנו מגיע, כמו לכל אחד, לא רק לקחת חופשה, שזה משהו שכל אחד ממילא נוטל לעצמו מעת לעת, מי יותר ומי פחות, אלא חופשה שגם ממש תועיל לנו. גם לגוף שלנו וגם לנפש". הוא מדגיש כי "אנשים נוסעים רחוק מאוד כדי לחפש את האיזון בין בריאות הגוף ושלמות הנשמה, לא תמיד מוצאים, ולא פעם נופלים על כל מיני שיטות שונות ומשונות אליהם הם נסחפים בזרם ההמון, בלי הרבה תועלת, וייתרה מכך, בלי קשר ליהדות ולתורה- כור מחצבתנו. התפיסה הנכונה היא כי אם הקב"ה ברא את האדם הוא יודע הכי טוב מה הכי טוב עבורו. ולכן התורה, ובפרט תורת הנסתר ותורת החסידות, היא הסוד להצלחה. ריכזנו את הכל, מזון בריא, הדרכה, ניקוי וחסידות, למקום אחד וזמן אחד- בהם כל אחד יכול לקחת חלק ולעבור שינוי אדיר שישנה את חייהם. אני מזמין את כולם להירשם עכשיו. הנופשים האלה לא במועדים קבועים, ולא ידוע מתי תתקיים הפעם הבאה.."
להתרגש, לצחוק, ללמוד ולנוח על שפת הכינרת (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר