בפעילות עניפה

בקק"ל חוגגים ט"ו בשבט ומסכמים שנת שמיטה

בקק"ל מציינים את ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות, בסבב אירועים במוקדים שונים במגזר החרדי. המשתתפים באירועים מקבלים ערכה מיוחדת של פירות ממיטב תוצרת הארץ, וערכות יצירה ולמידה על העצים בארץ ישראל, הזנים השונים של עצי היער שגדלים בארץ, ועל אודות פעילות קק"ל לשמירה וטיפוח היערות (חרדים)

בקק"ל חוגגים ט"ו בשבט ומסכמים שנת שמיטה (צילום: קובי הר צבי)

במתחמים החקלאיים של קק"ל, יושמו הוראות הלכתיות הנוגעות לשנת השמיטה על פי פסיקותיהם של הרב זאב ויטמן שליט"א והרב יוסף אפרתי שליט"א שהנחו את החקלאים כיצד יש לנהוג לאורך השנה כולה, על מנת לשמור על העצים כראוי תוך הקפדה על ההנחיות ההלכתיות של מצוות שמיטה.

בנוסף, קרן קימת לישראל מקיימת פעילויות מיוחדות לילדים, במתחמי הגידול של זיתים וחרובים, בהם התקיים אוצר בית דין. הילדים הגיעו בעונות המסיק ונטלו חלק בפעילות המסיק ואיסוף הזיתים על מנת להביא אותם אל בית הבד ולהפיק מהם שמן זית שיחולק במוקדים שונים במסגרת אוצר בית דין. בנוסף, קק"ל הפיקה מוצר ייחודי שהופק לראשונה "ממרח חרובים טבעי" מתוצרת מטעי החרובים של קק"ל, מהחרובים שנאספו תחת אוצר בית דין ונעשה בהם שימוש לטובת כלל הציבור.

קק״ל מקיימת אירועים ופעילויות שונים ומגוונים למגזר הדתי והחרדי. בימים אלו מתוכננים אירועים שונים שיתבצעו במהלך השנה הקרובה ובהם יהנו כלל הגילאים באירועים מותאמים.

צפו בגלריה: (צילום: קובי הר צבי)

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר