כיצד לרכוש ידידים והשפעה:

מה הקשר בין הגר"ג אדלשטיין והגרמ"י שלזינגר לדייל קארנגי?

כדי להבין זאת, על כל אחד להסתכל על החיים שלו ולראות מה הם האתגרים הניצבים בפניו, כיצד הם משפיעים עליו ואיזה מחיר הם גובים ממנו ברמה האישית, החברתית והמקצועית? ואם יצליח להתגבר עליהם - מה תהיה המשמעות עבורו ועבור האנשים שסביבו? (העצמה)

דייל קרנגי (צילום: Bettmann Archive/Bettmann‏)

לעתים אנשים חיים בתוך קהילה ומרגישים בודדים, שרק להם זה קורה או מרגישים שהם לא מצליחים להגיע למקום שבו הם רצו, בין אם מדובר בחתונה, בחיי הקהילה או לתפקיד בעבודה.

ההשתדלות שלנו בהתמודדות עם האתגרים דורשת פיתוח של ביטחון עצמי, יכולת לדבר בשפה קולחת מול קהל, ויכולת ליצור קשרים בין אישיים ולנהל את המתח והדאגה בחיים.

אז מדוע גדולי התורה המליצו והתרשמו עמוקות מספרו המפורסם של דייל קארנגי: ""כיצד לרכוש ידידים והשפעה"? מדוע כה רבים מגיעים לקורסים של דייל קארנגי?

עשרות משתתפים מכל גווני המגזר ( (באדיבות דייל קרנגי ישראל))

הרעיונות ששאב גם הרב דסלר לכתביו מדייל קארנגי, עוזרים לאנשים לחשוב על דרכי תקשורת ויצירת קשרים בצורה פרקטית. ההכשרות עצמן מעניקות ליווי, הכוונה והדרכה שבעקבותן אלפי בוגרים בכל העולם פיתחו בטחון עצמי, יכולת לתקשר ולדבר מול קהל, להשפיע, לחזק קשרים אישיים – שהובילו אותם להגשמת שאיפות ולמימוש עצמי, ויותר מכך, למשמעות גדולה יותר לחיים.

היישומיות של דייל קארנגי וגישתו הייחודית קנתה מקום גם בקרב גדולי תורה, שראו בו לראות בה "חכמה בגוים תאמין".

סיפורי ההצלחה שמלווים את המשתתפים בקורסים של דייל קארנגי מתחילים בשידוכים מוצלחים, שיפור הקשרים המשפחתיים והחברתיים, הובלת תפילה, חיי קהילה עשירים יותר, הצלחה בלימודים בישיבה וגם כמובן פרנסה.

אז מה הקשר בין הגר"ג אדלשטיין לדייל קארנגי?

מתוך כתבתו של הסופר ישראל שפירא שהתפרסמה לפני שנה ב'כיכר השבת': "בדומה לכך, סח לכותב השורות בוגר ישיבת פוניבז', שאכן רה"י רבי גרשון אדלשטיין דיבר אתו כמה פעמים שהוא אוחז מספריו של דייל קרנגי ואמר לו "חכמה בגוים תאמין' ו'תוכו אכל קליפתו זרק", וכל שאר הדברים אינם חשובים.

אם אתם שואפים להצטרף לאלפי בוגרים של דייל קארנגי ולהשפיע ולשפר את החיים של עצמכם ושל האנשים שסביבכם, זו ההזדמנות שלכם בקורס הקרוב בירושלים "כיצד לרכוש ידידים והשפעה" ואולי גם תהיה לכם הזדמנות להיכנס למסלול הכשרה להיות המדריכים הבאים בקהילה החרדית.

אז מה עושים בקורס "כיצד לרכוש ידידים והשפעה"?

חיזוק הביטחון העצמי, יכולות דיבור מול קהל קהל, פיתוח יכולת השפעה והנעת אחרים לפעולה. יכולת יצירת קשרים בין אישיים, פיתוח חיי קהילה, ניהול מתח ודאגה, מנהיגות ועוד.

תגובות נלהבות ממאות משתתפי הקורס הייחודי ( (באדיבות דייל קרנגי ישראל))

איך זה קורה?

  • מפגשים מעשיים

  • אימון והכוונה בקבוצה קטנה וגם ברמה אישית

  • סביבה בטוחה

  • יישום מיידי בחיי היומיום

מתי זה קורה?

המחזור הקרוב לגברים יפתח בירושלים בל' בשבט, 21.2.23, במחזור מיוחד שיסתיים לפני חג הפסח.

הנחה מיוחדת שפשוט אי אפשר לרשום כאן לנרשמים עד כג' בשבט 14.2.23.

לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ, התקשרו לטל: 052-7651927, או השאירו פרטים:

מי היה דייל קארנגי ?

דייל קארנגי נולד בארה"ב בשנת 1888 ולמרות שגדל בעוני רב, הצליח לפלס את עצמו בסבך החיים והגיע לניו יורק. בשנת 1912 התחיל ללמד אנשי עסקים לדבר מול קהל וזכה להצלחה רבה. הוא המשיך לפתח הכשרות בתחומי תקשורת בין אישית ויחסי אנוש ובשנת 1936 פרסם את אחד מרבי המכר הנמכרים בהיסטוריה "כיצד לרכוש ידידים והשפעה". מאז ההכשרות שלו התפרסמו בכל העולם ומועברות משנת 1973 בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר