הצלחה משמעותית

עתיד תעסוקתי מבטיח? זה המקום שיזניק אותך קדימה

לאחר ההצלחה עם בוגרי השירות האזרחי במערך הכבאות שמשמשים היום בתפקידי מפתח כבודקי רישוי נפתח מסלול יוקרתי להכשרה כרכז הגנה מאש ובטיחות • אופק תעסוקתי למקצוע בטוח בחיים (שירות אזרחי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מסלולי תעסוקה חדשים של השירות האזרחי לציבור החרדי המושקים בימים אלו מעניקים בשורה מרעננת ופותחים שערים חדשים לצעירים המבקשים לרכוש הכשרה וניסיון במטרה להבטיח לעצמם מקום עבודה משמעותי ומשתלם לטווח הארוך.

מסלולי השירות וההכשרה של ארגון "חברים", המפעיל את התכניות עבור רשות השירות הלאומי אזרחי, בשיתוף מנהל אוכלוסיות מיוחדות במשרד העבודה, רושמים הצלחות גדולות בשנים האחרונות. הביקוש האדיר נובע בשל היתרונות הבולטים של התכנית שמכשירה את הצעיר החרדי לעבודה בשוק ההייטק תוך רכישת ניסיון מעשי יקר ערך ומלגת קיום.

מאות צעירים בגילאי 21-28 בעלי מעמד תקין נרשמים למסלולים השונים המהווים פתרון מושלם לאלו שבהנחיית רבותיהם בוחרים לצאת לשוק העבודה לכלכל את ביתם אך חוסר ידע, היעדר הכשרה ואפס ניסיון לא מאפשרים להם להתקדם. ייחודיות המסלולים של בני השירות היא היכולת לרכוש את הניסיון לצד ההכשרה תוך כדי תקופת השירות ולסיימה בסטטוס אחר לגמרי, כזה שבהחלט מאפשר לקבל משרות טובות ומרוויחות.

כך למשל, "רכז הגנה מאש" הוא תפקיד משמעותי המעניק לבן השירות יכולת להציל חיים ובמקביל פותחת עבורו אפיק תעסוקתי משתלם לטווח הארוך בקורס מקיף במסגרת כיבוי אש. בתקופת השירות פועל בן השירות במסגרת התכנית לבחינת כשירות של בנייני מגורים, במהלכו הוא מופקד על בדיקת תקינות מערכות התרעה מאש באותם בניינים, מערכות שקריטיות להצלת חיים בעת חירום.

שירות כזה, מעבר לתרומה המשמעותית לסביבה מעניקה כלים ויכולות לרכוש מקצוע מבטיח ובטוח לחיים. בתי עסק ומפעלים רבים ישמחו מאוד לשלב בתפקיד יועץ הגנה מאש אדם בעל רקורד שכזה. זה גם יאפשר לבן השירות להתפתח כעצמאי או בתפקיד בכיר בחברה העוסקת בתחום כשברזומה שלו ניסיון מעשי יקר מפז. מה גם שבמהלך השירות יתאפשר למי שיבחר בכך לשלב לימודי הנדסאות בניין שיפתחו דלתות במשרות בכירות בענף הבניין עם ערך מוסף משמעותי בתחום הבטיחות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר