הוכתרה בהצלחה

סיכום האבטחה הרפואית בהילולא בקערעסטיר - 196 איש קיבלו סיוע

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה: "לבקשתם של מארגני ההילולא - צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו גם השנה במשלחת רפואית מיוחדת לאבטח את שלומם של הרבבות. הפרמדיקים, והחובשים מישראל ארה"ב ואוקראינה, פעלו במשמרות סביב השעון למתן מענה רפואי מהיר ומיידי".

האבטחה הרפואית של בהשתתפות 'איחוד הצלה' בקרעסטיר (צילום: איחוד הצלה)

רבבות הגיעו כמידי שנה להילולת רבי ישעיה מקערעסטיר בעיירה בודרוגקרסטיר (Bodrogkeresztúr) שבהונגריה. במהלך אבטחת ההילולא 196 איש קיבלו סיוע במרפאות איחוד הצלה שהוקמו ע"י הכנסת אורחים רבי ישעי'לעס הויז.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "לבקשתם של מארגני ההילולא - צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו גם השנה במשלחת רפואית מיוחדת לאבטח את שלומם של הרבבות. הפרמדיקים, והחובשים מישראל ארה"ב ואוקראינה, פעלו במשמרות סביב השעון למתן מענה רפואי מהיר ומיידי".

(איחוד הצלה)

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה סיכם: "פרמדיקים, וחובשים של איחוד הצלה פעלו במשמרות סביב השעון ואבטחו רפואית את שלומם של המשתתפים בהילולא תוך שיתוף פעולה עם חבר'ה שמירה בארא פארק, ובסיוע הכנסת אורחים רבי ישעי'לעס הויז".

*נתי אוסטרי מפקד המשלחת של איחוד הצלה הוסיף*: "כחלק מייעול מבצע האבטחה נתלו לראשונה השנה על ידי איחוד הצלה בסמוך לציון וברחובות העיירה שלטי מספרי אזורים מה שסייע להגעה מהירה של כוחות החירום וההצלה לפי הפניות שקיבלנו במוקד הבינלאומי של איחוד הצלה עם המיקום המדויק".

(איחוד הצלה)

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה וחבר המשלחת שיתף: "מדובר במקרי פציעות וחבלות קלות, כוויות קלות, סיוע בתרופות ומשככי כאבים, תאונות דרכים קלות, נפילות מגובה, ומקרים רפואיים נוספים. החובשים והפרמדיקים הגיעו מישראל ומאוקראינה ונתנו מענה רפואי מהיר ומקצועי לכל מקרה".

(איחוד הצלה)
(איחוד הצלה)
(איחוד הצלה)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר