משתלם בפרח – ניתוח התנהגות למקצוענים

השבוע קיימה רשת פרח השתלמות מקצועית נוספת למנתחות התנהגות מכל הארץ בנושא "נוירולוגיה תפקודית וניתוח התנהגות – כלים יישומיים לשימוש קליני" (חינוך)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

את יום העיון העבירו אנשי המקצוע הטובים והמובילים ביותר בתחום ובהם: פרופ' ג'רי ליסמן מאוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת הוואנה בקובה, בנושא התפתחות המוח של ילדים, ד"ר אדם וינטר מומחה לכירופרקטיקה בנושא קומות ההתפתחות המוחיות, וסדנא מעשית עם מומחית לניתוח התנהגות הגב' יהוטל קון, בנושא רפלקסים פרימיטיביים ותפקודי עיניים.

ליום העיון שהתקיים במרכז ההשתלמויות של פרח, הגיעו עשרות מנתחות התנהגות, מפרח ומחוצה לה שקיבלו כלים מקצועיים רבים לטיפול הנכון והמיטבי ביותר.

יום זה הינו חלק ממערך ההשתלמויות אותו יזמה פרח עבור כלל המקצועות הפרא רפואיים במערכת במהלך השנה: קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיסטים ומרפאים בעיסוק, כשהמטרה הינה לתת כלים מקצועיים לכל אנשי הטיפול.

משה שטיין, מנכ"ל פרח, סיכם כי "במהלך השנה האחרונה, קיימנו ימי השתלמות לכל מקצועות הפרא רפואה של פרח, כשהביקוש לימי העיון הלך וגדל ושמם יצא גם מחוץ לכותלי הארגון שלנו. אני שמח על כל יום מוצלח שכזה, שנותן כלים פרקטיים ויישומיים לכל המטפלים המקצועיים שלנו, לצורך הטיפול המיטבי ביותר בילדים. בעז"ה אנו מתעתדים גם בשנה הבאה להמשיך וליזום ימי השתלמות מקצועיים נוספים כחלק מהתפיסה של פרח את חשיבות ההתמקצעות הקבועה של אנשי הטיפול בארגון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר