טרגדיה בעשי"ת

עכשיו התקבלה הידיעה המצמררת: הלכה לעולמה אם משפחת פ. מירושלים

הלכה לעולמה האמא הצעירה של משפחת פ. מירושלים, היא השאירה 6 יתומים צעירים בבית • הגדולה בת 18, והקטן תינוק בן שנה וחצי • לבקשת המשפחה הוסתרו הפרטים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

יום כיפור עבר וסוכות ממש בפתח, וכל עם ישראל מתכונן כבר כמה שבועות בהילוך גבוה. גם אלישבע ביום שישי הסמוךליום כיפור הכינה אוכל בכמות כפולה, שתכננה לחלק ולהקפיא לסעודות החג.

בעשר וחצי בבוקר, כשהריחות הטובים אפפו את המטבח, היא הרגישה שקורה לה משהו. אלישבע הספיקה לדפוק בדלת השכנה מולה.עד שפתחו לה היא כבר היתה שרועה על הרצפה.

השכנה, שאלישבע נפטרה ממש מול עיניה, לא מפסיקה לבכות. "הזמנתי הצלה ולא היה להם מה לעשות איתה. הילדים חזרו בשתים עשרה ממוסדות הלימוד, ריקי בת הארבע עשרה החזיקה את שימי בן השנה וחצי, ומישהו היה צריך לספר להם שאמא לא תחזור עד תחיית המתים..."
בקושי היו להם ימים לשבת שבעה... יתומים קטנים אבודים ומבולבלים, האלמן בקושי מצליח להיחלץ מהאבל ולחשוב על החג. ושום דבר כבר לא יהיה כמו שהיה. אין להם אמא שתקשט איתם את הסוכה, שתבשל את סעודות החג ותערוך קניות אחרונות של סיכות, כיפות וגרביים.

ולפני פחות משבוע הם היו משפחה רגילה...

"אנחנו לא יכולים להחזיר להם את אמא, אנחנו כן יכולים לתת להם תמיכה בתקופה העמוסה של החגים," אומר גבאי ועד הרבנים. "עם ישראל יעטוף אותם באהבה, נגיד להם שהם לא לבד ואנחנו נדאג לכל מה שצריך לחג."

>>> לחצו כאן לתרומה למשפחה הכאובה

יתומיה של אלישבע ע"ה הם 6 מתוך אלפי יתומים שמחכים כעת לתמיכת החגים. ילדים בכל הגילאים שחלקם חוו שנים מייסרות בצל אב או אם חולה, ואחרים איבדו הורה בנסיבות טראגיות פתאומיות.

הם משתוקקים לחגוג את סוכות בשמחה – אי אפשר להגיד להם 'לא!'

מעבירים כעת את הצדקה למאות משפחות ועד הרבנים, וזוכים מידה כנגד מידה להתחיל שנה טובה מלאה בשמחות!

>>> לחצו כאן

ותזכו מידה כנגד מידה לגמר חתימה טובה!

>>> לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר