הסתלקות הרבי זצ"ל

יללות כאב: כך הגיבו חסידי סאדיגורא לבשורה המרה • צפו

כשנודע לפנות בוקר דבר פטירתו של האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל לחסידיו, שהיו בבית המדרש המרכזי לתפילה בוקעת רקיעים לרפואתו, הם פרצו בבכי מר • תיעוד קורע לב (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א באב תש"פ | 11.08.20
(ללא קרדיט)

בתום שעות ארוכות של תפילה מעומק הלב לרפואת רבם, האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל, שמעו לפנות בוקר (שלישי) חסידיו את הבשורה הקשה על הסתלקותו לשמי מרומים, ופרצו בבכי מר וקורע לב.

אמש, כזכור, מעט לאחר השעה 22:30, עלה בקו הפנימי של חסידות סאדיגורא העדכון על כך שהוחמר מצבו של הרבי בן ה-65, שהיה חולה בשנים האחרונות במחלה הנוראה.

בעקבות כך התכנסו רבים בבית המדרש המרכזי של החסידות, בשיכון ה' בבני ברק, ופתחו בקריאת פרקי תהילים מעומק הלב, בתפילה לרפואתו והצלתו של עטרת ראשם.

אלא שכידוע התפילה נקטעה באחת, בשעה 01:15 לערך, עם היוודע הבשורה המרה על פטירת האדמו"ר.

כנהוג, פרוכת ארון הקודש שבבית הכנסת הוסרה ממנו, ולאחר מכן נראו במקום מחזות קורעי לב של חסידים שבורים המייבבים בבכי קולני וממאנים לעכל את גודל האסון. אחד מהם אף נשכב למרגלות ארון הקודש, על המדרגות, כשכל גופו רוטט בזעקות שבר.

צפו בווידאו

  • הסרטון מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר