"קשר מיוחד"

האישה בת 102 תרמה רבע מיליון דולר לאדמו"ר מסאטמר • צפו

במהלך שהות הרבי מסאטמר בעיר ליקווד, נפגש עם הרבנית בת ה-102, שלאביה היה קשר מיוחד לחסידות. לאחר מכן, הרבנית שלפה פנקס המחאות ותרמה סכום עצום • צפו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
הגבאי שואל את האישה כמה לכתוב בצ'ק • צפו (צילום: על פי סעיף 27א')

אירוע יוצא דופן התרחש בימים האחרונים בעיר ליקווד שבארה"ב, במסגרתו נתרמו סכום עצום של 250,000 דולר לאדמו"ר מסאטמר (מהרי"י) השוהה בימים אלו בליקווד.

האדמו"ר, הגיע לבית הרבנית בלייער בת ה-102, אשת הרה"ג רבי אהרן בלייער זצ"ל, ובת הגאון הצדיק רבי יונתן שטייף זצוק"ל, ראב"ד בודפשט, מחשובי הפוסקים בארה"ב וממקימי היהדות החרדית בארה"ב.

במהלך שהותו בביתו של אחד מחסידיו, הגיעה לשם הרבנית, והרבי הצליח להתרים אותה סכום של 250,000 דולר לטובת בניית אולם חתונות בליקווד, אולם שמיועד עבור עריכת חתונות מוזלות בקרב בני ובנות החסידות והוריהם.

מדובר במיזם של הרבי מסאטמר שיצא לפועל ברחבי ארה"ב, במסגרתו הוזלו הוצאות החתונה לזוגות ולהוריהם בעשרות אלפי דולרים, לאחר שהוקמו אולמות שמחה במחירים מסובסדים,, כולל חנויות לביגוד ולקניית נדוניה עבור בני הזוג במחירים מוזלים מאד.

כאמור, האדמו"ר שהגיע לבית הרבנית בליווי גבאים וקבוצה מצומצמת מחסידיו, ישב סביב השולחן ושמע במשך שעה ארוכה את דבריה של הרבנית שסיפרה אודות הקשר המיוחד שהיה לאביה עם חסידות סאטמר ועם האדמו"רים הקודמים, ואשר על כן לדבריה, היא החליטה לתרום מכספה לטובת בניית אולם חדש ורחב ידיים עבור החתנים והכלות, אולם שיקרא כמובן על שם אביה - אולם מהרי"י שטייף..

תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר