מצ'ינג שידוכים

יוזמה חדשה: "כל אחד יכול להיות שדכן"

רבות דובר ונכתב על מצוקת המבוגרים, שעדיין לא זכו להקים בית נאמן בישראל; כעת, יוצאת לדרך יוזמה חדשה, לפיה כל אחד יתנדב בנושא, מי לשדך בעצמו ומי לקדם שידוכים (בארץ)

הכינוס (צילומים: שמואל דריי)

כנס תקדימי לשדכנים וראשי קהילות הוביל למיזם חדש ומעניין בשם "כל אחד יכול להיות שדכן", כעין מצ'ינג ש שידוכים.

את המהלך יזם הגאון רבי חיים שמרלר יו"ר אירגון 'הגפן' ורב ביהמ"ד צאנז י-ם, והוא הושק אמש (שלישי) בכנס אותו הנחה סגר"ע מודיעין עילית הרב טוביה פריינד, נאמו מגידי המישרים הגאון החסיד רבי מנשה רייזמן והגאון רבי אשר דרוק.

העצה הפרקטית שהועלתה בכינוס לראשונה, ביוזמת ארגון 'הגפן' ו'קשר גלובל', הציעה שכל אחד יתנדב למען הרבות שידוכים, בדיוק כמו כל התנדבות אחרת בארגוני הצלה, עזרה וסעד, שמחת חולים או סיוע לנזקקים.

אם כל אחד יקדיש משעותיו ומזמנו למען המטרה הנשגבה וינסה לחשוב ולפעול למען מי שזקוק לשידוך - בין אם לנסות בעצמו לרקום ולהציע את השידוך ובין אם להתדפק על דלתי שדכנים מנוסים למענם , הרי שישועתם של המבוגרים, תהיה קרובה להגיע.

בכינוס המיוחד ששודר בכמה מוקדים בעולם הוכרז על מבצע מעין מצ'ינג, זה לוקח שעה יומית וזה שעה שבועית ואילו השלישי שלוש שעות כל חודש, וכך התווסף הרבה כוח אדם לשדכנים שיפעלו יחד בקידום והצעת שידוכים.

כל אחד יחד עם בני ביתו יחשבו ויתבוננו סביבם על הבחורים המבוגרים והבנות המבוגרות, ובמחשבה שכל אחד ישקיע, הן הבאת השמות והן במישור המעשי של ההצעה, יוכלו לבנות ולהקים בתים נאמנים בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר