הטרגדיה בקרית גת

הקריא מכתב מיוחד: הרבי מקרעטשניף קריית גת ניחם את משפחת אסולין

האדמו"ר מקרעטשניף, הגיע לנחם את משפחתה של הילדה שנחנקה משרוך, בשל ניתוח שעבר במיתרי הקול, חתנו הקריא בשמו מכתב מרגש ומחזק לבני המשפחה האבלה (אקטואליה)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מנחם את המשפחה (צילום: מהנעשה והנשמע בחצה"ק קרעטשניף ק"ג)

האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת הגיע אמש (רביעי) לניחום אבלים בבית משפחת אסולין, שם יושבים שבעה על פטירתה הטראגית של אדל אסולין ע"ה בת השנתיים, שנחנקה לפני כשבוע וחצי משרוך של בגד, ונפטרה בתחילת השבוע.

במהלך הניחום הוציא הרבי מכתב חיזוק מיוחד, אותו הקריא חתנו הרה"צ רבי חיים שלום דייטש, וזאת בשל העובדה כי הרבי שעבר לפני כשבוע ניתוח להסרת יבלת במיתרי הקול, אינו יכול היה לדבר.

"למשפחת אסולין החשובה. אשריכם שהקב"ה מאמין בכם ואתם נחשבים אצלו כקרובים, כמאמר הפסוק 'בקרובי אקדש ועל פני כל העם אכבד'.

רש"י מסביר את הפסוק וכותב כי "היכן דבר ונועדתי שמה לבני ישראל ונקדש בכבודי - אל תקרי בכבודי אלא במכובד.", עוד מפרש הכלי יקר כי "כל הקרוב הקרוב ביותר אל השי"ת ממנו ילמדו כל הפחותים מערכו, קל וחומר לומר אם אש אחזה בלחיים מה יעשו קוצים יבשים כסוחים, ואז יקחו כולם מוסר וזהו כבודו של השי"ת על פני כל העם".

הקב"ה רצה לקחת קרבן כדי לעורר את העם, והוא בחר בכם מאחר שהוא יודע שאתם לא תתרעמו על מידותיו ולא תשאלו שאלות אלא תקבלו את הכל באהבה גמורה, זה הסימן שהקב"ה מאמין בכם ואתם קרובים אליו ביותר, כותב הרבי.

ויהי רצון שמהיום והלאה לא תדעו יותר מצער והמקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד אכי"ר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר