"לפני שנים הוזהר"

בן 70 נעצר; חשוד בביצוע עבירות חמורות

המשטרה עצרה גבר חסידי, בשנות ה-70 לחייו, המוכר לחלק מהציבור כ"אדמו"ר", בחשד לביצוע עבירות חמורות בבן משפחה ובאדם נוסף; היום הוא יובא להארכת מעצר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשטרה עצרה גבר חסידי, בשנות ה-70 לחייו, המוכר לחלק מהציבור כ"אדמו"ר", בחשד לביצוע עבירות חמורות בבן משפחה ובאדם נוסף.

לעצור, המתגורר כיום בירושלים, יש בית כנסת בעיר בית שמש אותו מנהלים בניו. הוא מחותן עם מספר אדמו"רים ואחד מקרובי משפחתו התפרסם לאחר שנעצר בגין חשד לעבירות דומות.

המשטרה ציינה כי לאחרונה התקבלו בתחנת המשטרה בבית שמש תלונות נגד החשוד, בגין חשד לביצוע עבירות חמורות. עם קבלת התלונות, פתחה המשטרה בחקירה.

על פי החשד, החשוד ביצע מעשים חמורים בקטינים, במקרים נפרדים, שהתרחשו לפני מספר שנים, ולאחרונה, כאמור, הוגשו התלונות במשטרה לגביהם.

אתמול שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד במעשים. במהלך היום, יובא החשוד בפני ביהמ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.

גורמים חרדיים שמעורבים בפרטי הפרשה אומרים ל'כיכר השבת' כי "לפני שנים הוא הוזהר ונודה בציבור, לפני יותר מ-20 שנה אף התלוננו כנגדו במסודר במשטרה. בהוראת הרבנים, בית הדין של 'העדה החרדית' באופן רשמי הוקיע את מעשיו, בהמשך השנים אף כשהגיעו תלונות נוספות, לא היו מתלוננים פוטנציאלים, בגלל מרווח השנים, או אירועים גבוליים, הוא ערק לגור באיזורים לא חרדיים. לפני מספר שנים בהחלטת הרבנים, אף הסיר את "אדמורותו" ונותק ממגע וקשר לסביבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר