סמוך לגבול האוקראיני

האדמו"ר מקאליב המריא למסע בהונגריה

האדמו"ר מקאליב המריא הבוקר, יחד עם קבוצה מחסידיו למסע מיוחד בהונגריה, לרגל יום ההילולא של מייסד חסידות קאליב, הטמון בעיירה קאליב הסמוכה לגבול עם אוקראינה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מקאליב (צילום: דוד קשת)

האדמו"ר מקאליב המריא הבוקר (חמישי) יחד עם קבוצה מחסידיו למסע מיוחד בהונגריה, לרגל יום ההילולא של מייסד חסידות קאליב הרה"ק רבי יצחק אייזיק מקאליב זיע"א, הידוע בכינוי 'הרועה הנאמן', הטמון בעיירה קאליב הסמוכה לגבול עם אוקראינה.

הרבי יערוך בשעות הקרובות מעמד תפילה מיוחד, אשר יוקדש השנה ליהודי אוקראינה הנמצאים בצרה בשל המלחמה הקשה, ולאחר מכן יגיעו החסידים לביקור בעיירה מארגערטן שברומניה, כדי לפקוד את קברם של הורי הרבי מקאליב זצוק"ל, הרה"ק רבי יהודה יחיאל מראזלא ורעייתו הרבנית ע"ה.

לקראת השבת הקרובה יגיעו החסידים לקרעסטיר, שם יתקיימו התפילות וסעודות השבת באולם האכסניה, סמוך לציונו של הרה"ק רבי ישעיה ב"ר משה זיע"א, כאשר בליל שבת יערוך האדמו"ר את שולחנו במהלכו ישוררו החסידים מניגוניו של בעל ההילולא, ובמוצאי שבת, יתקיים מעמד תפילה מיוחד על הציון בקרעסטיר לישועת הכלל והפרט.

יצויין כי חרף המלחמה והמצב המתוח בגבולות באירופה, החליטו בקאליב לקיים את המסע, בין היתר בשל רצף העליה לציון במשך עשרות שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר