בצל המאבק המשפחתי

בסאדיגורה חגגו את נישואי אחיו הצעיר של הרבי - מרחוק

לאחר שנמנעה הגעת האדמו"ר מסאדיגורה לחתונת אחיו הצעיר בארה"ב, חגג הרבי יחד עם מאות מחסידיו, בבית מדרשו בבני ברק • רגע השיא: ריקוד של הרבי במעגל יחד עם חסידיו • צפו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
שמחת החתונה בבני ברק (צילום: דוד קשת)

בעקבות המאבק המשפחתי מאז פטירת הרבי זצ"ל, נאלץ האדמו"ר מסאדיגורה יחד עם מאות מחסידיו לחגוג מרחוק את שמחת נישואי אחיו הצעיר, בן זקוניו של הרבי זצ"ל.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אמש (שני) נערכה חתונת האח הצעיר בוויליאמסבורג שבארה"ב, במעמד אמו ואחיו - כאשר רק מהאדמו"ר מסאדיגורא, נמנעה ההגעה לחתונה, זאת בשל המאבק המתמשך של חלק מבני המשפחה סביב נושא הצוואה.

לאור זאת התכנסו אמש מאות חסידי סאדיגורא בהיכל בית המדרש בבני ברק למעמד שמחה מיוחד בראשות האדמו"ר, באותו זמן בו נערכה השמחה בארה"ב, בעוד רק עשרות חסידים השתתפו בחתונה עצמה בארה"ב.

החתן הוא כאמור בן זקוניו של האדמו"ר ה'עטרת ישראל מסאדיגורה זצ"ל, הבחור שמעון מנחם נחום, והכלה היא בת הרב רבי מאיר איתמר שוויד, אב"ד 'חלקת יעקב' בוויליאמסבורג.

החסידים נטלו את ידיהם לסעודה בשעה 20:00, ובשעה 21:00 נכנס הרבי לשמחה שנערכה במשך מספר שעות, וכללה שירת ניגוני שמחה, כאשר השיא היה כשהאדמו"ר עזב לפתע את מקומו ופצח בריקוד במעגל יחד עם החסידים, מראה שנחשב חריג בקרב החסידים.

לאחר מכן ניתנה האפשרות לכלל משתתפי השמחה להגיש בפני האדמו"ר שטרי קבלות טובות ולימוד שעות רצופות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר