ברקע החשש מפילוג

קורץ לחב"דניקים? יצחק גולדקנופף פתח את השנה בכפר

מועמד 'הסיעה המרכזית' בבחירות הקרובות, יצחק גולדקנופף, פתח את שנת הלימודים בכפר חב"ד; "מוכרחים לעשות 'אגודה' אחת", אמר המועמד במהלך הביקור בכפר | צפו בתיעוד (חסידים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גולדקנופף בכפר חב"ד (צילום: ללא קרדיט)

ברקע החשש מפילוג וריצה נפרדת של 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', המקום הראשון ברשימת 'אגודה' יצחק גולדקנופף, בחר לפתוח אתמול (ראשון) את שנת הלימודים החרדית דווקא בכפר חב"ד.

גולדקנופף הגיע לגפר כאורח של שמעון רבינוביץ יו"ר וועד כפ"ח. הביקור נפתח בקבלת פנים במשרדי וועד כפר חב"ד, שם שמע גולדקנופף סקירה מקיפה מראש המועצה האזורית 'שדות דן' מר דוד יפרח וסגנו בנימין ליפשיץ, על ההערכות האינטנסיבית, עד לשעות שטרם כניסת השבת ממש, בכדי לאפשר את פתיחת מוסדות החינוך ללא תקלות. "עמלנו לאורך כל החופשה כדי שהתלמידים המגיעים מכל יישובי וערי הסביבה ללמוד בכפר, יכנסו לכיתות נקיות ומסודרות" אמר ראש המועצה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה עם כלל חברי הוועד.

משם המשיכו לפגישה עם המו"צים דייני 'בית ההוראה' בכפר חב"ד שם דנו הרבנים עם גולדקנופף, המשמש כמזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת, בסוגיות הנוגעות לעסקים מחללי שבת והאחריות שחלה כלפי השותפים בהם. כמו כן, עלה נושא הבחירות הקרובות, כשרבני בית ההוראה מציינים שהפעם זו מלחמה על האידישקייט בארץ ישראל, ועל הצביון הרוחני של המדינה, ולכן "מוכרחים לעשות אגודה אחת", ולוודא שאף קול לא ילך לאיבוד, כהוראתו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש.

לאחר מכן, המשיכו לפתיחת שנת הלימודים בחיידר 'אהלי תורה' על טהרת הקודש, בליווי מנהלי המוסד, שם נשא גולדקנופף דברים בפני התלמידים ושוחח עימם על סוגיות הנלמדות בחיידר.

יו"ר וועד כפר חב"ד שמעון רבינוביץ הודה לגולדקנופף על הביקור המכובד לרגל פתיחת את שנת הלימודים החדשה בכפר: "מוסדות החינוך בכפר חב"ד הם מודל לחיקוי, להטמעת חסידות ותורה ברוח ההוראות של הרבי. ביקורו המכובד של גולדקנופף מעיד על הקשר החם בין חסידות חב"ד לשלוחי דרבנן מכל הסיעות החרדיות" אמר.

גולדקנופף הודה למלמדים, לצוות הנהלה ולוועד כפ"ח על האירוח ואמר בחיוך: "כל חיי עסקתי בחינוך, כעת הורו לי לרדת קצת ולעסוק בפוליטיקה, אבל גם משם אפעל ככל יכולתי למען חינוך ילדי ובנות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר