צפו בתיעוד

כזה לא ראיתם: כך מברכים על נטילת לולב בשפת הסימנים

יוזמה ייחודית של הרב יהושע סודקוף, שליח חב"ד לקהילת החירשים בישראל, שמגיע לריכוזי חברי הקהילה החרשים, ומזכה אותם בנטילת לולב (חסידים ואנ"ש)

(צילום: באדיבות המצלם)

כל מי שמסתובב בימים אלו ברחבי הארץ, בטח נתקל בשלוחי חב"ד שמזכים את העוברים ושבים בנטילת לולב. אחד מהם, הוא הרב יהושע סודקוף, שליח ייחודי של צעירי חב"ד הפועל בקרב קהילת החירשים.

הרב סודקוף, הנמנה על קהילת החירשים בישראל, לא נח בימים אלה וחורש את הארץ לאורכה ולרוחבה, בקרב הריכוזים המרכזיים של קהילת החירשים. "מבעוד מועד שיגרתי אליהם הודעה שאני מגיע אליהם ואזכה אותם בנטילת לולב", מספר השליח.

"מתחילת סוכות", הוא משתף, "הייתי בכרמיאל, בטבריה, במושב פרזון, במעלות, בנוף הגליל, בעכו, בקריית מוצקין, בקריית אתא, בחיפה, בקדימה-צורן, בנתניה וכעת אני בהרצליה. על הפרק יש לי עוד נסיעות ליוקנעם, לקסריה, לחדרה, לרעננה, לבת ים, לחולון, לתל אביב, לרחובות, לנס ציונה, לנס ציונה, לרחובות, לגדרה, לאשקלון, לאשדוד, לקריית גת, לשדרות, לאופקים, לבאר שבע. ביום ראשון אסע לאילת ולירושלים".

הרב סודקוף מספר על תגובות מרגשות מאוד מהשטח. "הרבה אומרים לי שזו הפעם הראשונה שלהם שהם נוטלים לולב", אומר השליח, "פשוט לא מציעים להם והם גם לא מכירים מישהו שיכול לתקשר איתם חוץ ממני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר