לאחר סאגה ממושכת

המשטרה חזרה בה: אושר השימוש בטריבונות בחתונה הגדולה של קרלין

אלפי חסידי קרלין משתתפים בשמחת נישואי בן הזקונים של האדמו"ר, בגני התערוכה בתל-אביב; לאחר סאגה ממושכת, המשטרה חזרה בה ואישרה את השימוש בטריבונות (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בכסלו תשפ"ג | 06.12.22
החסידים באולם והטריבונות ריקות (צילום: באדיבות המצלם)

אלפי חסידי קרלין משתתפים הערב (שלישי) בשמחת נישואי בן הזקונים של האדמו"ר, הנערכת בגני התערוכה בתל-אביב, אך רגע לפני שהחל המעמד, המשטרה החליטה לאסור את השימוש בטריבונות. רק לאחר שהחלה השמחה, החליטה המשטרה לבדוק בשנית את הטריבונות עם יועצי בטיחות - ונתנה את האישור המיוחל.

שעות ספורות לפני תחילת החתונה, כאמור, החליטה המשטרה לאסור את השימוש בטריבונות, ואלפי החסידים נאלצו להצטופף באולם הגדול, כאשר הטריבונות עומדות בצד, ללא כל שימוש.

בדיקת הטריבונות, הערב

גורם בחסידות אומר ל'כיכר השבת' כי "האבסורד הוא שהחסידות שהכי שומרת ומקפידה על ההנחיות והוראות הבטיחות, היא זו שזוכה להתנכלות מיותרת מצד המשטרה. הטריבונות נבנו לפי כל התקנים המחמירים ויש את כל האישורים הנדרשים כדי שנוכל להשתמש בהם, ההתעקשות של המשטרה לא ברורה".

יצוין כי בשל העבודה שמדובר בחתונת בן הזקונים של האדמו"ר, צפויים כלל חסידי קרלין בארץ ובעולם להשתתף בשמחה, ומאות הגיעו מעבר לים כדי לחגוג עם האדמו"ר.

במשטרה אמרו ל'כיכר השבת' בתגובה כי "חלק מהטריבונות לא אושרו מטעמי בטיחות, אבל החתונה מתקיימת כסדרה". אך כאמור, כעבור שעה קלה, המשטרה בדקה שוב עם יועצי בטיחות את הטריבונות ונתנה את האישור להשתמש בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר