הסיבה לחולשה

הרופאים מעריכים: האדמו"ר מבעלזא עבר אירוע מוחי קל

בחסידות בעלזא הרגיעו את החסידים כי בבדיקות שעבר האדמו"ר בעקבות חולשתו תקינות. ההערכה שעבר אירוע מוחי קל לפני כמה שבועות (חסידי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא (צילום: אנשיל בעק)

דאגה בחסידות בעלזא: לאחר שבשבת האחרונה נראה היה כ"ק האדמו"ר מבעלזא חלוש, בחסידות עדכנו כי האדמו"ר עבר בדיקות לאחרונה ובהן לא נמצא כל ממצא חריג. עם זאת, ההערכה היא כי לפני כמה שבועות עבר האדמו"ר אירוע מוחי קל.

ממזכירות ביתו של הרבי הודיעו היום (שני): "שלום לכל אנשי שלומינו, כמו שאנחנו יודעים הציבור מאוד מודאג ממצב הבריאות של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, אנחנו רוצים למסור שעשו את כל הבדיקות עם הרופאים הכי טובים, וברוך השם שלא מצאו שום דבר נורא חס ושלום".

בהמשך הודיעו: "נראה שהיה לפני כמה שבועות אירוע מוחי קל בצורה חלשה מאוד שהקשה על ההתנהלות. אנחנו מקווים שבעזרת השם בקרוב ממש שמר"ש יחזור לבריאות מלאה.

כמו תמיד שהציבור ימשיך בתפילות מדי יום ביומו לרפואתו השלמה ולבריאותו השלמה של כ"ק האדמו"ר שליט"א לאורו נסע ונלך עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן".

בהודעה כתובה הודיעו היום לחסידים בכל העולם: "בשורות טובות אודות מצבו הבריאותי של כ"ק מרן אדונינו מורינו ורבינו שליט"א לאחר כלל הבדיקות המקיפות שנערכו ע"י טובי המומחים והרופאים בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים תובב"א. לאור נסע ונלך עד כי לבדו ימלוך מלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר