"לא בכדי אני משתתף"

גאב"ד 'העדה' התכבד לקבוע מזוזות במרפאת הילדים החדשה של מאוחדת

לרגל פתיחת מרפאת הילדים בשכונת גאולה, הגיע הרב יצחק טוביה וייס לקביעת מזוזות ודברי ברכה. הרב שיבח את התנהלות מאוחדת: "כאן הכל תחת פיקוח וכשרות המהודרת ביותר ואני סומך על הקופה הזאת" (בריאות, שיווקי)

קביעת מזוזות במרפאת הילדים בגאולה (צילום: יחצ)

לרגל פתיחת מרפאת הילדים החדשה של מאוחדת בשכונת גאולה, הגיע לביקור גאב"ד 'העדה החרדית' רבי יצחק טוביה וייס לקביעת מזוזות במרפאה שתיפתח ברחוב מלאכי בשכונה.

מרפאה זו מיועדת לתת שירות ייעודי לילדי גאולה והסביבה וממשיכה את אסטרטגיית מאוחדת במתן מענה זמין ונגיש בכל שכונה

במרכז העיר מתגוררים עשרות אלפי תושבי מאוחדת חרדים אשר מאוחדת עושה מאמץ מיוחד לתת להם את השירות הטוב ביותר סמוך לביתם.

את פני הרב וייס קיבלו ראשי מאוחדת בראשותו של מנכ"ל הקופה זאב וורמברנד יחד עם מנהל מחוז ירושלים טל שאול, הרופא המחוזי ד"ר יובל וייס, חברי הנהלה, מנהלי המרפאות החרדיות שבאזור ועסקנים חשובים.

עם הגיעו ניגש הרב וייס לקביעת המזוזה בפתח המרפאה ואיחל לצוות ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם ושלא יצא תקלה מתחת ידם. לאחר קביעת המזוזה התיישב הרב לשתיית לחיים לכבוד האירוע החשוב וכיבד את הנוכחים בלחיים ומזונות, לאחר שבירך את כל הבכירים עברו הנוכחים ללחיים ולהתברך בברכת גמר חתימה טובה.

משה ברים, מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים, פתח בדברי ברכה והביע את ההתרגשות הגדולה על הופעתו של גאב"ד ירושלים בין כותלי מרפאה של מאוחדת , ואמר שזו הבעת אימון ברורה ומכבדת ביותר של גאב"ד ירושלים בצוות המסור של המרפאות.

לאחר מכן כיבד את מנכ"ל הקופה שאמר דברי ברכה קצרים והוסיף שההנהלה והצוות בכל הסביבה מבינים את גודל המחווה המיוחד שהגאב"ד עשה בשביל להעריך את ההנהלה והצוות וזה רק מחייב אותנו להמשיך ביתר שאת לשרת את הציבור בסבר פנים ובהתאמה מיוחדת לציבור בשכונה.

מנהל מחוז ירושלים מר טל שאול פנה לרב וייס ואמר כי חלק מהצלחתה של מאוחדת היא בזכות העסקנים החשובים שחלקם נמצאים כאן איתנו, ביניהם: הרב אברהם חיים חשין יו"ר שערי מרפא והרב שמעון ברוין יו"ר יד אברהם עם בנו יחזקאל ברוין שמוסרים את נפשם לציבור ומאוחדת בעזרתם מחוברת לציבור ומקשיבה לצרכיו, מאוחדת מבינה שהיועצים הם שליחי ציבור וההנהלה מכבדת את זה ומעריכה את פועלם.

לסיום זכה ציבור המשתתפים לברכות חמות מפיו של הגאב"ד לכבוד השנה החדשה:

"מאוחדת היא קופה שקשובה לציבור החרדי ומתנהלת על פי הלכה בכל צד ושעל" והוסיף כי " אני שומע מנאמן ביתי העסקן המסור הרב אברהם חיים חשין שבחים רבים על העזרה של ההנהלה של מאוחדת וכל צוות העובדים לציבור החרדי והאוזן הקשבת שזוכים אצלכם, ולא בכדי אני משתתף ואני סומך על הקופה הזאת כמו לדוגמה אני אף סומך על הכיבוד שהוגש ואמר לא בכל מקום הייתי סומך כי כל דבר צריך הכשר מהודר לא רק האוכל אלא כל ההתנהלות צריכה פיקוח כמו מרפאות שבת וכו' כאן הכל תחת פיקוח וכשרות המהודרת ביותר ואני סומך על הקופה הזאת".

מנהל המרחב יהודה לוי אמר כי "מרפאה זו מצטרפת למרפאות נוספות שנפתחו לאחרונה בסביבה כמו מרפאת מומחים שחודשה ושופצה בכיכר השבת לפני כחצי שנה, ולמרכז התפתחות הילד מהמפוארים במחוז שנפתח ברחוב חגי ונועד לשרת את ילדי האזור בהנגשה ונוחות מירבית, ומצטרפת למעל עשר מרפאות הפרוסות באזור הקרוב. כמו מרכז בריאות האשה ברחוב ראשית חכמה עם מיטב המומחים בתחום, וכן מרפאות בשבטי ישראל, בברוכים, ברוממה, ברב שפע, אמרי בינה והטורים ועוד, ובעז"ה בשנה הקרובה נערכים לחנוך את המרכז הענק שבנייתו הולכת ומתקדמת בצעדי ענק ברחוב חגי בשכונה זו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר