"אנשים מדהימים"

השר אלקין: "איחוד הצלה השכילו לעשות במקום שאנחנו כמדינה טרם השכלנו"

את הדברים אמר השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת זאב אלקין בסיור שערך בימים האחרונים במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים, כדי להתרשם מפעילות המתנדבים להצלת חיים ברחבי הארץ (בריאות, שיווקי)

השר אלקין במטה איחוד הצלה (צילום: יחצ)

השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת זאב אלקין סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. השר הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילותם של מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות של משרדו לתמוך בכך.

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר ומנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, לצד אחראי קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט, הובילו את הביקור, במהלכו הוצג לשר אלקין מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,200 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה. כמו כן קיבל השר סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים בשגרה ובחירום.

השר להגנת הסביבה, לענייני ירושלים ומורשת זאב אלקין אמר בסיום הביקור "יישר כוח גדול לארגון מדהים ואנשים מדהימים שעושים את הדבר הכי חשוב שיש 'הצלת חיים'. השכלתם לעשות במקום שאנחנו כמדינה טרם השכלנו לצערי. מי ייתן בעזרת ה' ונדע לעזור לכם לעזור לנו בכל דרך אפשרית".

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אמר "אני מודה לכבוד השר להגנת הסביבה על שהקדיש מזמנו לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה בכל רחבי הארץ ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום שמתרחש יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד לבוא האמבולנס". עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי כבוד השר אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד השר את כלל הפעילות של אלפי מתנדבי איחוד הצלה בכל הארץ". עוד הוסיף טייטלבוים "אני מתחבר מאד לדברים שאמר כבוד השר ורוצה להוסיף על כך שלא רק בפן הכלכלי אנו לא מתוקצבים על ידי מדינת ישראל אלא גם בנושא המהותי של המידע אנו עדיין ממודרים על ידי המונופול הדורסני של מגן דוד אדום ולא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שיכול היה להציל את חייהם של רבים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר