"למען עם ישראל"

השר חיים כץ: "מצדיע ל-3200 מתנדבי איחוד הצלה המצילים נפשות מידי יום"

הדברים נאמרו במהלך סיור של שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ (הליכוד) שהגיע לסיור מקצועי במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. נשיא איחוד הצלה אלי ביר: "בטוחים שהשר יסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא הצלת חיים" (בריאות, שיווקי)

סיור השר כץ במטה הארצי של איחוד הצלה. (צילום: יחצ)

שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ (הליכוד) הגיע לסיור מקצועי במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. בביקורו התרשם השר כץ מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וביקש לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בפעילות המתנדבים בממשלה ובכנסת. את הביקור הוביל נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר יחד עם מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, מנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה.

הנהלת הארגון הציגה לשר כץ את מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-900 קריאות חירום רפואיות ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר לאירוע.

כמו כן קיבל השר סקירה על פעילות 3,200 המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ ועל הפרויקטים המיוחדים אותם מפעיל הארגון כדוגמת מיזם תן כבוד בשיתוף קרן 'ישראלייף', במסגרתו מתנדב איחוד הצלה, פרמדיק או חובש, מגיע לביתו של קשיש ערירי ועוקב אחר בריאותו. המתנדב מגיע לפחות אחת לשבוע, לוקח לקשיש מדדים (לחץ דם, סוכר ועוד) ובמידת הצורך הוא יוצר קשר עם רופא המשפחה. רבים מהקשישים הינם ניצולי שואה. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

בסיום הביקור אמר השר כץ: "אני מצדיע ל- 3,200 המתנדבים באיחוד הצלה שמצילים נפשות מידי יום. תודה על מה שאתם עושים למען עם ישראל. אנו נבחן אפשרות לשיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה במסגרת פרויקט שמשרד העבודה והרווחה מגבש בימים אלו להפגת בדידות בקרב אזרחים ותיקים, כך שמידי יום יגיעו לבתים של הקשישים הבודדים, יבדקו שהם לקחו את התרופות ויוודאו שיש להם אוכל במקרר ובמידה ולא אנחנו נדאג לצרכיו״.

נשיא איחוד הצלה אלי ביר אמר "אני מודה לכבוד השר על שהקדיש מזמנו לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה בכל רחבי הארץ ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום שמתרחש יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנס". עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי כבוד השר, אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל, יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא הצלת חיים".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים סיכם את הביקור וסיפר כי השר נחשף לכלל הפעילות של 'איחוד הצלה' והתפעל מאד מהעשייה הרבה בהתנדבות מלאה בכל רחבי הארץ. עוד הוסיף טייטלבוים "לצערי למרות כל הפעילות הברוכה ותנופת העשייה שאנו נמצאים בה בתקופה זו, אנו עדיין ממודרים על ידי המונופול של מגן דוד אדום ולא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שבזכות הפריסה הרחבה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ יכול היה להציל את חייהם של רבים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר