"מצילים חיים"

ח"כ דוד ביטן בסיור ב'איחוד הצלה': "ארגון למופת, אסייע לפעילות החשובה שלכם"

הדברים נאמרו על ידי יו"ר הקואליציה ח"כ ביטן בסיור שערך בימים האחרונים במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים, על מנת להתרשם מפעילות 3,500 המתנדבים ברחבי הארץ. מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הציג לח"כ ביטן את מוקד המבצעים החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-900 קריאות חירום ביממה (בריאות, שיווקי)

ח"כ דוד ביטן באיחוד הצלה. (צילום: יחצ)

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים.

חבר הכנסת הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת.

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, מנכ"ל ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה, במהלכו הוצג לחבר הכנסת ביטן מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-900 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

חבר הכנסת דוד ביטן אמר בסיום הביקור "עד שהגעתי לביקור באיחוד הצלה לא ידעתי עד כמה הפעילות שלכם חשובה. יש כאן ארגון שנבנה למופת. הפעילות שלכם מצילה חיים ולכן חשוב לעזור ולסייע ואני פה כדי לעשות את זה".

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר, אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד חבר הכנסת את כלל הפעילות של 3,500 מתנדבי איחוד הצלה בכל רחבי הארץ וכן את הפרויקטים הנוספים אותם אנו יוזמים כדוגמת מיזם 'תן כבוד' בשיתוף עמותת ישראלייף, משפחה בטוחה ועוד."

עוד הוסיף ביר "אני בטוח כי ח"כ ביטן אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

ח"כ דוד ביטן באיחוד הצלה.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר