ר"ע אלעד ביקר במרכז הרפואי ׳מדיקה׳ והתרשם מההתאמה למגזר החרדי

ראש העיר אלעד ביקר במרכז הרפואי 'מדיקה' בסמוך לב״ב שהינו פופולארי מאד בקרב בני המגזר החרדי המקבלים בו את מגוון הניתוחים והשירותים הרפואיים המותאמים גם לציבור החרדי ובסיומו סיכם על שיתופי פעולה למען תושבי העיר (חדשות בריאות, מקודם)

מנכ"ל רשת מדיקה פינו צרויה מקבל את פניו של ר"ע אלעד (צילום: באדיבות המצלם)

ביקור מרשים קיים ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש במרכז הרפואי 'מדיקה' בת"א והביע שבחים להנהלת המרכז על היותו מוביל וחדשני תוך התאמה לצרכי המטופלים מהציבור החרדי.

את פניו של ראש העיר קיבלו מנכ"ל רשת מדיקה פינו צרויה, מנהלת המרכז הרפואי מדיקה ת"א ענת נוסבאום והצוות הרפואי הבכיר.

במהלך ביקורו במקום , סייר ראש העיר הרב פרוש בכל המרכז והתרשם מאוד מהחדשנות, מהמקום המרהיב והמושקע וכמובן מאיכות הרופאים והטיפול המקצועי.

המרכז הרפואי מדיקה כולל 9 חדרי ניתוח מתועשים עם המכשור המתקדם ביותר, חדרי אשפוז, חדרי מרפאות, חדרי טיפולים והכל בסטנדרט הגבוה.

בין כ-200 הרופאים שעובדים במדיקה ישנם מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות, מנהלי שירות בבתי החולים הציבוריים והפרטיים כאחד, והם מהווים את הצוות הרפואי האיכותי והמוביל במרכז הרפואי.

חדרי הניתוח במדיקה נחשבים לדור החדש של חדרי הניתוח בישראל עם הטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר. המשמעות: מקסום סיכויי ההצלחה של הפרוצדורה הניתוחית.

במסגרת מרפאות המומחים במדיקה ניתנים שירותי חוות דעת, ייעוץ, בדיקות וטיפולים במגוון תחומים, ביניהם: עיניים, אורתופדיה, פלסטיקה, כלי דם כאב, גינקולוגיה ועוד, והכל באווירה הייחודית של המקום. חדרי הבדיקות החדשניים, מצוידים בטכנולוגיה הרפואית המתקדמת בכל תחום.

ראש העיר התעדכן כי גם התחבורה הציבורית למרכז הרפואי, מבני ברק, השתדרגה ומגיעה סמוך מאד למרכז הרפואי מדיקה שבת"א.

היותו של האוטובוס מגיע עד סמוך למדיקה מהווה בשורה של ממש לתושבי בני ברק בפרט ואף לשאר הריכוזים החרדיים כמו מודיעין עילית ואלעד.

בכך יכולים בני הציבור החרדי, שכאמור, רבים מהם בחרו לעבור את הטיפולים הרפואיים במדיקה, ליהנות אף הם מסטנדרטים גבוהים ביותר של מצוינות רפואית ושירותיות.

העובדה שבמדיקה מטפלים הרופאים המובילים בתחומם יחד עם צוות סיעודי מיומן, אמפתי ומקצועי וצוות אדמיניסטרטיבי אנושי ותומך, הפכה את מדיקה לבחירה המועדפת על רבים מהמגזר החרדי.

לאחר הסיור המקיף התקיימה פגישת עבודה של ראש העיר עם הנהלת מדיקה במהלכו דנו הצדדים לגבי שיתופי הפעולה האפשריים לקידום מהלכים יחד בין המרכז הרפואי לעיריית אלעד לטובת תושבי העיר.

ראש העיר הרב ישראל פרוש אמר בתום הסיור: "התרשמתי מאוד לראות את המרכז הרפואי המרשים. המקום יכול להביא לתועלת רבה עבור תושבי העיר. מדובר במרכז שמספק שירותי רפואה חשובים ומקצועיים כשהזמינות היא בשורה חשובה. אנחנו נביא את הבשורה לידיעת ציבור תושבי העיר".

המרכז הרפואי מדיקה- הברזל 28, רמת החייל ת"א.

המענה לפניות במוקד הטלפוני: 2147*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר