לאחר ההשבתה

ירושלים: הצוותים הרפואיים חסמו את הכניסה לכנסת

ביום השמיני למאבק בתי החולים הציבוריים נגד הממשלה, הם יצאו הבוקר להפגין בירושלים וחסמו את הכניסה לכנסת • בבוקר הושבתו חדרי הניתוח והמרפאות בבתי החולים (בריאות)

ההפגנה, הבוקר (צילום: מטה המאבק בתי החולים הציבוריים)

ביום השמיני למאבק 7 בתי החולים הציבוריים, הבוקר (חמישי), מאות אנשי צוות רפואי ואדמיניסטרטיבי, ו-7 מנהלי בתי החולים הציבוריים ערכו הפגנה סוערת שכללה את חסימת רחוב קפלן והכניסה לכנסת בירושלים בקריאה לרה"מ נפתלי בנט להתערב בדחיפות במשבר.

לאחר ההפגנה שהתקיימה בשעות הבוקר, בתי החולים הקימו מאהל מחאה בו יישבו שבעת מנהלי בתי החולים עד לסיום המשבר.

כפי שהתחייבו, מוקדם יותר היום, בתי החולים הציבוריים השביתו את פעילותם בין 10:00-08:00, וקיימו כאמור הפגנה בה נכחו מאות רופאים, אחיות ואנשי צוות רפואי ואדמיניסטרטיבי. ה

מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס אמר: "אנחנו לא מבקשים משהו שלא מגיע לנו, אנחנו דורשים את מה שמגיע לנו בזכות. מבקר המדינה ומשרד הבריאות קבעו שאנחנו בתי החולים היעילים ביותר. למטופלים בירושלים, נצרת ובני ברק מגיע טיפול באותה רמה כמו בכל מקום אחר בארץ. אני בטוח שראש הממשלה ימצא את התקציב ההולם שיביא את המשבר הזה לסיום. בנט, זה בידיים שלך ".

מנכ"ל שערי צדק פרופ' עפר מרין אמר: "אני עומד פה מול משרד ראש הממשלה עם בקשה אחת: סיימו את האירוע אחר. ראש הממשלה, שר הבריאות, שר האוצר - תסתכלו בעיניים של אנשי הצוות כאן. שנה וחצי שהאנשים הנפלאים והמסורים האלו עומדים בחזית הלחימה. מה ביקשנו, תוספות שכר? תנאים מיוחדים? רק את מה שמגיע לנו כדי שנוכל להעניק טיפול רפואי למטופלים שלנו. חייבים לסיים את העניין הזה, זה לא בידים שלנו זה בידיים של הממשלה. אנחנו נשב פה בשבת ובחג, עם המשפחות שלנו עם אנשי הצוות שלנו, ואני מבקש מגורמי הממשל, תמנעו את המחזה המביש הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר