בעקבות הפיגוע באלעד:

מוקד תמיכה נפשית שמעניק סיוע למאות לקוחות נפתח בתרגולת מהירה

מיד עם היוודע דבר האסון הכבד בפיגוע המזעזע באלעד, נרתמה מאוחדת והחלה לפעול בזמן אמת במישורים שונים על מנת לעמוד לימין ציבור לקוחותיה (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

גב' גילי דדון רכזת בריאות הנפש באלעד: "הפניות חשובות מאוד. אנו קוראים לפנות אלינו ללא היסוס בכל מקרה של תחושה שצריך לקבל עזרה מגורם מקצועי. אנחנו ניתן מענה לכולם. לקוחות רבים שפנו כבר קיבלו מענה מקצועי ומספק בשיחה טלפון עם גורם מקצועי, והיו גם כאלו שמצריכים המשך מעקב, וכך נמשיך לעקוב ולהעניק להם טיפול" סגן מנהלת המחוז הרב משה כהן: "מאוחדת ערוכה בכל העת לתת מענה בשעת חירום, מרגע היוודע הפיגוע מאוחדת פעלה במקצועיות וביעילות רבה בכדי לתת מענה מהיר וחשוב לכלל הלקוחות בעיר"

מיד עם היוודע דבר האסון הכבד בפיגוע המזעזע באלעד, נרתמה מאוחדת והחלה לפעול בזמן אמת במישורים שונים על מנת לעמוד לימין ציבור לקוחותיה.

מנהל מערך שעת חירום ארצי, ויקטור ברו שאמון על הפעלת המערכת במקרים כאלו ובשעת חירום ביחד עם המערך הסוציאלי במאוחדת התגייסו במלוא כוחם, למרות שמדובר היה בסוף שבוע, העניקו צוותים מקצועיים של מאוחדת ובהם עובדים סוציאליים, רופאים, פסיכולוגים וצוותי תמיכה נפשית, את המענה המקצועי לציבור הלקוחות באמצעות מוקד מיוחד שנפתח זמן קצר לאחר הפיגוע ועד כניסת השבת, ומיד לאחר צאת השבת.

מאוחדת מתורגלת בפתיחת המוקד המקצועי זאת לאור הניסיון הרב שנצבר לצערינו ממקרי האסונות שאירעו בשנה האחרונה ואף בהם נתנה מאוחדת את המענה הנדרש בין היתר באמצעות מוקד תמיכה נפשית.

ואכן, במוקד מאוחדת התקבלו שיחות רבות מצד הורים, ילדים ומבוגרים שביקשו לקבל את התמיכה הנדרשת בימים כואבים ומאתגרים כל כך. מספר הטלפון של מוקד 3833*

גב' גילי דדון רכזת בריאות הנפש באלעד: "הענקנו מענה לפניות של עשרות מלקוחות מאוחדת בכל הגילאים, חלקם היו בסמוך לזירת הפיגוע, וכן הורים שהיו מלאי דאגה לילדיהם לצד מבוגרים שגם עליהם השפיע האירוע".

דדון מדגישה ואומרת: "הפניות חשובות מאוד. אנו קוראים לפנות אלינו ללא היסוס בכל מקרה של תחושה שצריך לקבל עזרה מגורם מקצועי. אנחנו ניתן מענה לכולם. לקוחות רבים שפנו כבר קיבלו מענה מקצועי ומספק בשיחה טלפון עם גורם מקצועי, והיו גם כאלו שמצריכים המשך מעקב, וכך נמשיך לעקוב ולהעניק להם טיפול".

רכזת בריאות הנפש של מאוחדת באלעד מוסיפה ומשתפת כי "רבים מהצוותים הרפואיים של מאוחדת הם תושבי אלעד, היות שגם הם בעצמם חוו חוויה קשה, הרי שעליהם גם לעזור ולתמוך בלקוחות, ואנו נותנים דגש גם במקרים אלו. אנו ממשיכים לעבוד ולתת מענה מקצועי, ואני קוראת ללקוחותינו לפנות למוקד הטלפוני או למרפאה ולקבל את הסיוע הנדרש".

סגן מנהלת המחוז הרב משה כהן: "מאוחדת ערוכה בכל העת לתת מענה בשעת חירום, מרגע היוודע הפיגוע מאוחדת פעלה במקצועיות וביעילות רבה בכדי לתת מענה מהיר וחשוב לכלל הלקוחות בעיר"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר