במכבי מציינים את יום האחים והאחיות הבינ״ל:

האחות דניאלה הרצוג קיבלה את אות הוקרת הנשיא

היום (ה') מצוין יום האחים והאחיות הבינלאומי, ביום זה מכבי מוקירה את העשייה המקצועית והאנושית של צוותי הסיעוד ואת התרומה המשמעותית שלהם עבור ציבור המטופלים והיותם ציר מרכזי במערכת הבריאות. במכבי מועסקים כיום 1,650 אחים ואחיות בכל רחבי הארץ. פעילויות הוקרה לאחים ואחיות של מכבי מתקיימות היום בכל המחוזות בפריסה ארצית (חדשות בריאות)

ד"ר הרצוג היא אחות אונקולוגית במחוז ירושלים של מכבי שירותי בריאות (צילום: באדיבות המצלם)

באירוע מיוחד בבית נשיא המדינה שהתקיים הבוקר, קיבלה ד"ר דניאלה הרצוג תעודת הוקרה מנשיא המדינה יצחק הרצוג על פועלה.

ד"ר הרצוג, אחות אונקולוגית במחוז ירושלים של מכבי שירותי בריאות, ידעה עוד מגיל קטן שייעודה הוא להיות אחות: "אני בן אדם של אנשים עבורי העבודה היא שליחות ודרך חיים. העבודה שלי מורכבת מהרבה רגעים קשים. אבל מכילה גם הרבה רגעים קטנים של חסד ואושר. הנחמה שלי ומה שמחזיק אותי בתפקד כבר כל כך הרבה שנים זו העובדה שאני מצליחה לגעת בכל כך הרבה אנשים, להקל על סבלם ופשוט להיות שם בשבילם".

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: ״יום זה הוא הזדמנות לעצור לרגע ולהוקיר תודה ענקית לכלל האחים והאחיות שלנו במכבי, אשר מהווים 'קו ראשון' בטיפול המסור לו זוכים חברי וחברות מכבי. אני מבקשת להודות לכל אחד ואחת מכם על המסירות, החמלה והדאגה. הודות לצוותי הסיעוד, זוכים המטופלים לטיפול רפואי בסטנדרט הגבוה ביותר".

ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ד״ר מירי מזרחי ראובני: ״אני מבקשת להודות ביום חשוב זה לכל צוותי הסיעוד שלנו במכבי על עבודה יוצאת דופן מסביב לשעון, למען בריאות חברינו. נמשיך ונפעל כדי לספק את שירותי הבריאות הטובים ביותר לכל חברי וחברות מכבי״.

האחות הראשית של מכבי שירותי בריאות תמי אלקלעי: ״אני מברכת את דניאלה הרצוג על קבלת אות ההוקרה מנשיא המדינה על עבודה מקצועית יוצאת דופן, תוך שמירה על אנושיות וחמלה מעוררות השראה. תודה מעומק הלב לכל האחים והאחיות המסורים שלנו על עבודה מסורה ומקצועית בכל ימות השנה, בשגרה ובחירום״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר