באמצע הלוויה

המלווים נדהמו: הנפטרת פקחה את העיניים

דרמה לא שגרתית התרחשה במהלך הלוויה בפרו, כשהמלווים נדהמו לראות את הנפטרת פוקחת את עיניה ומזיעה. היא הובהלה בחזרה לבית החולים. ואיך כל זה הסתיים? (בריאות)

בני סולומון | כיכר השבת |
ארון קבורה. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

איש מהנוכחים בהלוויתה קורעת הלב של רוזה איזבל סספדס, לא חלם על המשך שכזה. רוזה שנלקחה לבית הקברות בארון פתוח כנהוג בפרו, פקחה לפתע את עיניה והנוכחים אף הבחינו בזעה ששטפה את ראשה. מנהל בית הקברות ההמום התקשר בבהילות למשטרה ורוזה הובהלה בחזרה לבית החולים.

על פי הסיפור שסופר באתר iflscience, רוזה עברה תאונת דרכים קשה וכתוצאה מכך היא עפה החוצה מהרכב בו היא נסעה, וסבלה מפציעה מוחית טראומתית קשה. היא הובהלה למחלקת טיפול נמרץ של בית החולים למבאיק, אך ב-25 באפריל נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותה.

למחרת היא נלקחה לקבורה בארון פתוח, וכאמור - במהלך ההלוויה הבחינו בני המשפחה כי המנוחה פוקחת את עיניה, והובהלה בחזרה לבית החולים בארון בו היא הייתה קבורה.

בבית החולים בדקו אותה ואישרו כי אכן היא מראה מעט סימני חיים, ואף חיברו אותה למכונת הנשמה כשהם מציינים שככל הנראה רוזה הייתה שרויה בתרדמת והיא לא באמת נפטרה.

למרות התקוות החדשות שהתעוררו בקרב בני המשפחה, הצעירה בת ה-36 נפטרה לאחר כמה שעות והפעם באמת. בני משפחתה נאלצו ללוות אותה בפעם השנייה, כשהפעם היא נלקחה למנוחת עולמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר