מחקר מוזר

האם אתם צפויים להקריח? תלוי באורך ה'קמיצה' שלכם

מחקר חדש ומוזר טוען כי תוכלו לדעת אם אתם צפויים להקריח אם תשוו בין אורך הקמיצה שלכם לאורכה של האצבע. כך תדעו מהם הסיכויים שלכם להקריח, וזאת הסיבה שזה קורה (בריאות)

(צילום: שאטרסאוק)

גם אתם חוששים מהמפרצים הקטנים שמתחילים בצדי הרקה ומרמזים על ההתקרחות שהולך לתקוף אתכם? או שאתם דווקא רואים בהתקרחות סימן של בגרות וגבריות, ואתם אוהבים את המראה של הפדחת הבוהקת? ובכן, מחקר חדש ולא שגרתי טוען שתוכלו לבדוק את אצבעות הידיים שלכם ולדעת אם אתם צפויים להקריח.

הרימו את היד והביטו באצבעות הידיים שלכם: כמובן שהאמה תבלוט מעל כל האצבעות, אולם משני צידי עומדות ה'אצבע' וה'קמיצה': השווה את הגודל שלהם, ואם הקמיצה שלכם גבוהה מהאצבע הסיכוי שלכם להקריח הוא פי שישה מאשר אם האצבע גדולה מהקמיצה.

על פי הדיווח בSUN, בדקו החוקרים את אצבעותיהם של 240 משתתפי הניסוי, וגילו כי למשתתפים שהאצבע המורה נמוכה יותר מהאצבע יש סיכוי גבוה יותר להתקרח עד גיל 40, כש-80% מהם יתקרחו עד הגיעם לגיל 80.

החוקרים הסבירו את התוצאות וטענו כי קמיצה ארוכה יותר מלמדת על חשיפה גבוה להורמונים מסוימים בשלבי טרום לידה, הגורמים להתכווצות זקיקי השיער, בעוד וקמיצה נמוכה מלמדת על כמות קטנה יותר של הורמונים - ובהתאם לכך זקיקי השיער עשויים להיות רחבים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר