בהשתתפות בכירי הקופה

החמ"ל החרדי של מאוחדת התכנס עם יו"ר וועדת הבריאות

בכינוס של החמ"ל החרדי של מאוחדת אמר מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן: "מאוחדת הראשונה שהחלה לתת מענה למבוטחים מיד עם תחילת המלחמה וערוכה לכל תרחיש" (מלחמה, בריאות).

החמ"ל החרדי של מאוחדת בהשתתפות בכירי הקופה בכינוס יחד עם יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת (צילום: יח"צ)

בעקבות המצב הביטחוני והבריאותי במדינה התכנס בתחילת השבוע החמ"ל החרדי הארצי של מאוחדת לדיון חירום בהשתתפות יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת ח"כ הרב יונתן משריקי ומנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן.

בדיון המורחב בחמ"ל השתתפו: עמוס מאור סמנכ״ל חטיבת לקוחות, משה כהן מנהל מחוז מרכז, יוסי זיגמון מנהל השיווק, קובי בר ראש לשכת מנכ״ל, איתי קלטניק ראש אגף תקציבים ורגולציה, דודי שוורץ יועץ מנכ״ל, משה ברים מנהל מגזר חרדי, יהודה לוי מנהל שיווק מחוז י-ם, ברוך ברוין מנהל מגזר חרדי מחוז צפון, חנוך דנציגר מנהל מגזר חרדי מחוז דרום, מורן עמר מנהלת מחלקת שיווק וקשרי לקוחות ומושקי ברוד מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי.

במהלך הדיון אמר מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן: "הקופה הייתה ערוכה לזמן חירום בצורה מצוינת. יש חצי תקן בכל מחוז שמוקדש כולו להכנה לשעת חירום והכל היה ערוך ומוכן. בכל אוכלוסייה יש צרכים מסוימים ואנחנו עושים התאמות לכל מגזר וכמובן למגזר החרדי שאנחנו גאים בו. 38% מלקוחות הקופה הם מהמגזר החרדי שהן 40% מהאוכלוסייה החרדית בכלל. אנו מנגישים את כלל השירותים לציבור החרדי בכל ימות השנה ובדגש על עתות חירום. היינו גם הראשונים לצאת בהסברה לציבור".

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב יונתן משריקי ציין במהלך הדיון: "יש לי ניסיון רב במשרד הבריאות. אני מחובר למאוחדת זמן רב, תמיד נעניתי בחיוב לכל פנייה ובקשה. אני רואה מקרוב איך אתם מתפקדים בצורה הטובה ביותר בזמן מלחמה וחירום, תמשיכו כך. הפעילות שלכם מצילת חיים. אני כאן כדי לסייע בכל מה שאפשר".

ח"כ הרב משריקי הוסיף ואמר כי "עצם פתיחת מרפאות בזמן מלחמה היא חשובה. היא יוצרת שגרה והרגשה של חוסן שהיא חשובה מאוד לעם בישראל".

עמוס מאור סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת הוסיף כי "אנחנו במאוחדת מקיימים כל העת ישיבות הערכות עם הנחיות משרד הבריאות ופיקוד העורף ומורידים את ההנחיות לשטח. הקמנו משל"ט מיוחד עבור תושבי הדרום שפונו מבתיהם ואנחנו עושים הכל כדי להנגיש את השירותים לכל אחד ואחד הכי קרוב ונגיש למקום שהוא נמצא בו עכשיו.

לדברי עמוס מאור: "פתחנו מיידי מוקד לתמיכה וסיוע נפשי. היינו הראשונים בכל דבר שהלקוחות היו צריכים כולל בהעברת המידע ללקוחות בכל ערוצי התקשורת על מנת להנגיש ללקוחות את המידע ככל הניתן. אנשי המקצוע שעונים לטלפונים מגישים עזרה ראשונה לכל מי שמרגיש חרדה וצורך להירגע, שומעים אותו ומסייעים לו לחזור לשגרה, ובמקביל, במידה ואנשי המקצוע מזהים צורך ומצב מיוחד הם נותנים אפשרות לשלוש שיחות טלפוניות עם אנשי המקצוע עבור המטופל לטיפול עמוק ויסודי יותר.

"יצרנו קשר יזום עם חולים כרוניים כדי לתת להם תרופות עד הבית או עד לבית המלון שבו הם שוהים, כמובן ללא עלות. גם במוקד הסכרת של מאוחדת ביצענו פניות יזומות ללקוחות מאוחדת ודאגנו להם לתרופות עד לביתם או עד לבית המלון אליו פונו יחד עם בני משפחתם.

"הרחבנו את מערך אשפוזי הבית של מאוחדת. לאחר שהבנו את הצורך של בתי החולים לדאוג לכמה שיותר חדרי אשפוז פנויים בשל מספר הפצועים הגבוה במלחמה הנוכחית, הגברנו את שירות אשפוזי הבית ובכך הקלנו על בתי החולים בדרום ובשאר האזורים ברחבי הארץ".

במהלך הדיון בחמ"ל הציגו נציגי מאוחדת את המיזם הענק של הקופה להביא אל בתי המלון בהם שוהים המפונים באזור ים המלח ובאזורים נוספים, ניידת של בריאות האישה שכוללת את כל הציוד הנדרש לבריאות האישה. בהמשך, כך צוין, מאוחדת תשלח אל המפונים גם ניידת רפואת שינים כדי לעזור ללקוחות שנמצאים במלונות המפונים ואין במקום שירותי רפואה זמינים.

בנוסף, המיון ההיברידי של מאוחדת קיבל מאז תחילת המלחמה, אלפי פניות ולכן הוחלט על הרחבת השירותים במוקד המיון והוא פועל 24 שעות ביממה עם מיטב הרופאים והמומחים של מאוחדת.

כחלק מהסיוע לבני גיל הזהב, פתחה מאוחדת מוקד ייעודי לבני 75 ומעלה – במטרה להנגיש את כלל השירותים לאוכלוסייה המבוגרת. במאוחדת מציינים כי מאז הקמת המוקד הייעודי התקבלו בכל יום מעל חמש מאות פניות ובעקבות כך שוקלים במאוחדת להשאיר את המוקד פעיל גם לאחר המלחמה.

'מאוחדת' דואגת גם לילדים בזמן מלחמה, וקיימה פעילות ערב חווייתית מרחוק לילדים החווים תחושת חרדה, מצוקה, אובדן וכאב. במהלך הערב המיוחד, זכו עשרות אלפי הילדים לקורס התעמלות מרענן, בהדרכת הפיזיותרפיסט מבית 'מאוחדת' איתמר בנימין, שתרם מהידע הרב שלו למען הילדים השוהים עתה בבתיהם והנעים את זמנם תוך חילוץ עצמותיהם ושמירת כושרם האישי, דבר החשוב ומעלה את המורל, במיוחד בימים אלה. שיאו של הערב היה בהופעתם של צמד משמחי 'ברדק', מני וקשטוק ואפי סקקובסקי, שדאגו להעלות חיוך על פניהם של הילדים ולענגם באמרי שפר, בפנטומימה והצגה ייחודית של המצב, באופן משיב נפש.

במהלך הדיון הודגש נושא מיגון המרפאות. במאוחדת הוחלט כי כלל מרפאות מאוחדת בכל רחבי הארץ שלא היו ממוגנות, הועברו למקומות בטוחים וממוגנים, על מנת שהצוותים הרפואיים יוכלו להמשיך להעניק שירותי רפואה לרווחת התושבים בראש שקט ובטוח. לשם כך, דאגה מאוחדת להוספת מיגוניות במרפאות השונות, בדגש על יישובי העוטף. בנוסף לכך, שכרה מאוחדת רכבים ממוגנים עבור הצוותים המקצועיים כדי שיוכלו להמשיך במתן שירותי רפואה לתושבים באזור העוטף.

בשל העובדה שרבים ממוסדות החינוך, בעיקר באזורים הנמצאים תחת ירי טילים מתמיד, מפעילה מאוחדת 44 מעונות יום עבור ילדי הצוותים המקצועיים ועובדי מאוחדת, על מנת לאפשר לעובדי הקופה להמשיך בעבודתם ולהיות רגועים בידיעה שהילדים שוהים במקום בטוח.

בנוסף הוסיף מנכ"ל מאוחדת: "היו חולים שחששו להגיע למרפאות ולשם כך שכרנו רכבים ממוגני ירי כדי לנייד את החולים בנוסף לרכבים הממוגנים שנשכרו לטובת הצוותים המקצועיים. מאז שהוחלט בהעברת חולים ברכבים ממוגני ירי, העבירה מאוחדת מאות חולים לטיפולי דיאליזה או טיפולים אונקולוגיים למרפאות ולבתי החולים ללא עלות".

משה כהן מנהל מחוז מרכז במאוחדת: "מאוחדת לאורך כל ימות השנה מצטיינת בחיבור ללקוחות, הדבר לא פוסח עלינו בעת מלחמה. אנחנו קשובים לשטח ומשנים כל הזמן את הפעילות בהתאם לצרכים המגיעים מהשטח ומהמפונים למלונות, ובכך מאפשרים את השירות בזמינות ובמקצועיות".

דודי שוורץ יועץ מנכ״ל ציין את תרומתם האדירה של מתאמי שירות הלקוחות של מאוחדת שעובדים יומם ולילה, במסירות רבה ונותנים שירות מלא לכלל הלקוחות, כדי לזרז את ההליכים הבירוקרטיים מתאמי שירות הלקוחות מחוברים למערכות הממוחשבות של הקופה בכל שעות היום והלילה, על מנת שיוכלו לתאם תורים, להנפיק אישורים ולבצע פעולות נוספות בכל שעות היום לרווחת לקוחות הקופה.

הדוברים העלו על נס את עבודתו של מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן, שמתחילת המלחמה, מבקר את לקוחות הקופה שנפצעו במלחמה ומאושפזים בבתי החולים השונים. מנכ"ל הקופה הגיע אל בתי החולים, ביקר את הפצועים, עודד אותם בתהליך ההחלמה שעוד צפוי להם ואף העניק לכל אחד ואחד מהפצועים שי אישי ואיחל להם רפואה שלמה ושישתחררו במהרה מבית החולים.

המשתתפים ציינו את ההירתמות של כלל האגפים במאוחדת לטובת הסיוע לפצועים הרבים וללקוחות מאוחדת הזקוקים לשירותי רפואה גם בזמן מלחמה. במסגרת הדיון העלו הנוכחים שורה של רעיונות באמצעותם ניתן לסייע ללקוחות מאוחדת לקבל את מלוא השירותים במהלך ימי המלחמה. מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן ובכירי הקופה הדגישו כי כל ההצעות תיבחנה לעומק וכל הצעה שבאמצעותה ניתן לסייע לחולים תיבדק בצורה מעמיקה".

החמ"ל החרדי של מאוחדת (יח"צ)
החמ"ל החרדי של מאוחדת (יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר