מסייעים לעם ישראל

עובדי מכבי בצפת תורמים למען כוחות הביטחון בחזית

המצב בעורף יוצר הזדמנויות ושיתופי פעולה , כך גם במסגרת שיתוף פעולה למען חיילי צה"ל הפרוסים בצפון בו חברו יחדיו יובל- הידוע בכינויו "אבו יובי" בעל החומוסייה הכשרה בצפת ביחד עם עובדי מכבי שירותי בריאות בצפת – חצור (בריאות).

מנהל המרכזים הרפואיים בחצור וסגן מנהלת מרחב צפת-חצור במכבי, ר' מאיר גרוס יחד עם יובי (צילום: באדיבות המצלם)

במסגרת הפעילות, מדי שבוע עובדי מכבי בצפת וחצור תורמים את דמי ה-"תן ביס" האישי שלהם ויובי ביחד עם עובדיו ומתנדבים מישיבת ההסדר שבאזור, נוסעים ומחלקים מזון לחיילים בשטח.

הצוות של "אבו יובי" בליווי ישיבת ההסדר דואגים לכל נושא הלוגיסטיקה שכולל רכבים, שינוע וחלוקה המזון בזמן אמת, כאשר המטרה העיקרית היא להגיע לבסיסים ומקומות שכמעט ואנשים לא מגיעים בכדי להעניק לחיילים שלנו אוכל טוב וגם פינוקים קטנים כמו חטיפים שוקולדים פחיות שתייה. בנוסף, במסגרת מסע ההירתמות, דואגים עבור החיילים גם בהיבט הרוחני ומשנעים עבורם

ציציות וספרי תהילים. "המטרה של כולנו ושל הצוות לדאוג שהחיילים ירגישו וידעו שאנחנו כל הזמן חושבים עליהם מתפללים להצלחתם ורוצים שיחזרו הביתה בשלום. בתחילת המבצע פניתי אל הנהלת מכבי צפת-חצור והם נרתמו ללא היסוס. בלי העזרה של צוות מכבי שירותי בריאות בצפת לא היינו מצליחים להגיע לכל כך הרבה חיילים. ככל שאנשים תורמים יותר כך אנחנו יכולים להגדיל כמויות לדאוג לשינוע". סיכם יובל

איריס מנחם, מנהלת מכבי שירותי בריאות בצפת-חצור הוסיפה: "זוהי זכות גדולה לסייע ולתרום בתקופה מאתגרת זו , עובדי המרחב כמו כל עובדי מכבי שרותי בריאות שמים לנגד עיניהם את טובת המטופלים וכעת יחד עימם את טובת החיילים. הצוות בצפת-חצור פתוח לכל שיתוף פעולה והתגייסות למטרה נעלה זו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר