בהערכה

האדמו״ר מסערט ויזניץ העניק אות הוקרה למנכ״ל מאוחדת

האדמו"ר האציל מברכותיו על הפעילות המבורכת של מאוחדת לצד ההתאמה המלאה לצרכי הציבור החרדי • במעמד העניק אות הוקרה והערכה למנכ״ל מאוחדת מר עוזי ביתן (בריאות).

האדמו״ר מסערט ויזניץ העניק אות הוקרה למנכ״ל מאוחדת (צילום: יח"צ)

במעמד מרגש ומיוחד ׳למעלה׳ בראשות האדמו״ר מסערט ויז׳ניץ אשר התקיים באולמי אבניו בקרית שדה התעופה, הוענק ע״י כ״ק האדמו״ר שליט״א אות הוקרה והערכה למנכ"ל ׳מאוחדת׳ ונציגיה על פועלם למען בריאות הציבור ואנשי הקהילה.

מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן ויחד עמו הרב דוד שוורץ יועץ המנכ"ל, מנהל המגזר החרדי הארצי הרב משה ברים ומנהל המגזר החרדי במחוז צפון הרב ברוך ברוין השתתפו באירוע המיוחד וזכו למחמאות רבות על תפקוד הקופה למען הקהילה.

מנחה האירוע ביקש להודות למאוחדת על העזרה הרבה והאוזן הקשבת לה זוכים חברי הקהילה במאוחדת והזכיר את היותה של מאוחדת הקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי.

"אין מי שפנה ולא נעזר בקופ"ח מאוחדת. אנחנו מודים למאוחדת על קידום הבריאות והתאמתה לצרכי הציבור החרדי".

מאוחדת היא הקופה המובילה בציבור החרדי ופועלת בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוחות במגוון מישורים. במאוחדת ישנם עובדים מהקהילה החרדית בקרב שדרת הניהול הבכירה – דבר אשר תורם רבות להבנה המושלמת של מאוחדת את צרכי הקהילה החרדית וזאת לצד שיתוף הפעולה עם רבני כל הקהילות.

רגעים מיוחדים נרשמו עוד לפני המעמד, כאשר אל הקודש פנימה לחדרו של האדמו״ר שליט״א הוזמנה המשלחת בראשות המנכ"ל כדי להוקיר ולהעריך על פועלם הרב למען כלל הציבור החרדי אשר מקבלים שירות איכותי ומקצועי מותאם ומונגש.

האדמו״ר שליט״א האציל מברכותיו על חברי המשלחת שיזכו להמשיך לפעול לרווחת ולטובת הציבור.

בסיום הביקור ביקש מנכ״ל מאוחדת עצה טובה מהאדמו״ר שהשיב לו כי "שהסבלנות תהיה נר לרגליך. חשוב לתת שירות עם מילה טובה וחיוך".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר